آخرین وضعیت کرونایی در ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی موارد بستری در برخی استان‌ها/ بیماران بدحال در استان قزوین بیشتر شد + نمودار و نقشه

خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ با نگاهی به وضعیت فعلی ، به نظر می رسد که سایه تاج سنگین از بین نخواهد رفت و از پیچیدگی می کاهد.

در همین حال ، با شیوع سریع ویروس جدید کرونا ، شاهد افزایش بیش از 100 درصدی تعداد بیماران بستری در مقایسه با قله سوم هستیم ، که به گفته کارشناسان ، از شر ویروس کرونا در این بیماری خلاص نخواهیم شد. آینده نزدیک.


بیشتر بخوانید:

موج چهارم در ابتدای راه است

4 منطقه در کشور در آستانه انفجار است

کدام شهرها در یک کشور غیر قرمز هستند؟

کرونا در 27 استان رکورد زد

ایلام در شرایط شدید بیماری کرونا ، یک بیمارستان صحرایی در اصفهان ایجاد شد

تختخواب IP سی چندین بیمارستان آماده ساخت هستند

شهر را از قرمز به سیاه منتقل کنید

فاجعه کرونا توسط دورهمی ها حل و فصل شد

چرا موج چهارم را می گیریم؟

تاج برزیل می رسد؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ های کرونا پیچیده تر می شوند + نمودارها و نقشه ها

رستوران مانند یک تاج احساس می کند

موج چهارم کشورهای خطرناک

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافت

Covid Rebellion – 19 این بار بیش از هر زمان دیگری ناخوشایند است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برافراشته می شود

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


با مراجعه به بیمارستان و مشاهده تصاویر مرکز پزشکی در می یابیم که Covid-19 همچنان از راه های باورنکردنی اوج می گیرد و شتاب می گیرد و تنها راه مقابله با این ویروس شرور رعایت قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه های مردم

اما با مشاهده تصاویر ازدحام در مترو و حمل و نقل عمومی ، به متخصصان بهداشت این حق را می دهیم که بگویند نمی توان به شکست کرونا در آینده نزدیک امیدوار بود.

چرخه بیماری بیماری کرونا قلب در برخی از استانها به سرعت افزایش یافته است و برخی از بیمارستانها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و از طرف دیگر مسئولان بیمارستان و مرکز بهداشت به دنبال راههایی برای پذیرش بیماران هستند.

البته در این میان سپاه پاسداران و ارتش نیز وارد عمل شده بودند و با اختصاص مکانهایی مانند سالنهای ورزشی برای اسکان بیماران در بیمارستانها ، ازدحام بیمارستانها را کاهش داده بودند. اما خستگی مفرط کادر پزشکی و تلاش پرستاران در تمام مدت ، دیگر نمی تواند بیماران بیشتری را بپذیرد.

اکنون با گسترش کرونا در جهان ، کشورهای پیشرفته نیز با مشکلات جدی روبرو هستند و ارائه خدمات پزشکی به بیماران به یک معضل بزرگ برای کادر پزشکی تبدیل شده است.

با روال و غفلت برخی از هموطنان ، ممکن است در آینده با افزایش مرگ روبرو شویم که این امر برای پرستاران و پزشکان دشوار خواهد بود.

طبق گفته مقامات ستاد ملی ضد کرونا ، قله چهارم تا اواسط ماه مه 1400 با ما خواهد بود و بهترین راه برای عبور از این قله کم هزینه ، اجرای کامل پروتکل های ملی بهداشت و تعطیلی است که امیدوارم بتواند شکسته شود چرخه ویروس را برای مدیر مربوطه مخرب نگه دارید.

نکته ناامیدکننده این است که به نظر نمی رسد مسئولان برخی شرکت های خصوصی متوجه خطرناک بودن اوضاع شده اند و کارمندان این شرکت ها به راحتی در محل کار خود حضور یافته و در محیط های بسته کار می کنند.

رکورد روزانه 800000 مسافر در مترو تهران همچنین ما را در انتظار روز مرگبارتر نگه می دارد و تعدادی از هموطنان ما هنوز در شرایط قبل از تاج هستند و به راحتی می توانند از جاده های شلوغ و مکان های عمومی عبور کنند بدون اینکه متوجه خطرات کرونا انگلیس شوند. .

افزایش بیماران بدحال در منطقه قزوین

در 24 ساعت گذشته ، استان قزوین 24 بیمار وخیم دارد که در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری شده اند.

تعداد بستری شدن در بیماری کرونا در استان قزوین از ابتدای بحران اپیدمی بیماری کرونا 21000 مورد بوده است.

روند در طول تاج در منطقه خراسان جنوبی

طی دو روز گذشته ، شاهد افزایش مرگ و میر در استان خراسان جنوبی بوده ایم که نتیجه افزایش پذیرش در بیمارستان در دو یا سه هفته اخیر است.

همچنین ، در اوج قبلی ، تعداد مرگ و میرها معمولاً دو تا سه هفته پس از افزایش مراقبت های بیمارستانی و بستری افزایش می یابد و در قله چهارم ، این روش می تواند ادامه یابد.

افزایش قابل توجه بیماران مبتلا به عروق بیماری کرونا در منطقه قم

طی 48 ساعت گذشته ، بیش از 1200 بیمار جدید در استان قم با آزمایشات مثبت شناسایی شده اند و به طور متوسط ​​روزانه بیش از هزار آزمایش کرونا در بیمارستان ها ، مراکز درمان سرپایی سرپایی با شناسایی و درمان تیم های افراد دارای علائم انجام می شود. یا افرادی که بدون علامت هستند بیماران کرونا مثبت گرفته می شوند.

با افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان قم و بیماری های عروق بیماری کرونا نارنجی و قرمز ، طرفداران بهداشت در زمینه سلامت همراه با طرفداران بهداشت برای کنترل و مدیریت بیماری تلاش کرده اند.

وضعیت فعلی منطقه هرمزگان از نظر تاج

در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان ، تاکنون 2 میلیون و 156 هزار و 55 آزمایش انجام شده و تعداد آزمایش ها از ابتدای سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر 412 بیمار مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در بیمارستان های استان هرمزگان بستری می شوند که 67 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند که از این تعداد 15 بیمار در وضعیت وخیمی قرار دارند.

افزایش 7 برابری در وقوع تاج در ایلام

افزایش هفت برابری شیوع بیماری بیماری کرونا قلب در ایلام منجر به افزایش مرگ و میرها در این منطقه شده است و طی 24 ساعت گذشته 291 مورد مثبت جدید بیماری بیماری کرونا قلب شناسایی شده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته یک مورد مرگ به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب در استان ایلام اتفاق افتاده است و تعداد مرگ های ناشی از بیماری بیماری کرونا قلب تاکنون 708 نفر است.

شهرها در قلمرو آذربایجان غربی در وضعیت خطرناکی قرار دارند

هر روز بر تعداد مرگ و میر بیماران بیماری کرونا در استان آذربایجان غربی افزوده می شود که متأسفانه شهرهای کوچک را در بر می گیرد و جمعیت آن کم است.

شاهینداج و بوکان شهرهایی هستند که تعداد زیادی مجازات قانونی دارند و باید سلماس به این دو شهر اضافه شود.

متأسفانه این هنجار شهرهای دارای نارنجی و زرد را دوباره به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق تصویب ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 51 شهر زرد و فقط 11 شهر آبی است.

براساس ستاد ملی کرونا در شهر سرخ ، با توجه به صلاحدید مقامات عالی ، حضور کارکنان در خدمات اصلی 50٪ کاهش می یابد. حضور پرسنل در سایر ادارات و دفاتر نیز به میزان دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل بودند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنج ، حضور دستگاه ها و کارمندان اداری که خدمات اساسی را ارائه می دهند ، یک سوم کاهش یافت. همچنین ، نیمی از سایر کارمندان دستگاه ممکن است در دفتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (28 آوریل) ، تمام مراکز منطقه سرخ شده و اوضاع اسفناک شد.

نام شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و به ترتیب برای یک متخلف جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی در نظر گرفته می شود.، اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ساعت

خروج از نسخه موبایل