آغاز المپیاد استعدادهای برتر کشور از ششم آنلاین

کیانی‌زاده خبر داد: عرض المپیاد المیادها برتر کیشور از ششم مهر

مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از آغاز مسابقات استعدادهای برتر کشور از تاریخ ششم مهرماه خبر.

خبرگزاری به اخبار ورزشی؛ فرامرز کیانی زاده با اشاره به سند تحول کشوری مردم خاطرنشان کرد: در سند تحول دولت مردمی بر استعداد یابی، پرورش و حفظ استعدادها تاکید شده است و در این راستا سعی کردیم استعدادها را شناسایی کرده و فرآیندی را طی کنیم تا افراد مستعد در استان های خود شناسایی و از بین بروند. گروه ها توانایی گذراندن مراحل توسعه را دارند.

مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی افزود: با اصرار دکتر سجادی مصمم به برگزاری مسابقات استعدادیابی برتر کشور هستیم. در همین راستا ورزشگاه استعدادهای برتر به سرپرستی آقای پولادگر تشکیل شد و از ابتدای سال 1401 این مسابقات را برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: پس از جلسات متعدد و هماهنگی های لازم و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، مسابقات از ماه ششم آغاز می شود و این مسابقه حدود یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی در در در در ناکبه یابی و نجبه غیزینی کابت گفت: این طرح مکمل طرح استعدادیابی این وزارتخانه است و پیش بینی ما این بود که افراد مستعد از هر استان با حضور در کانون ها و پایگاه های قهرمانی خود شناسایی و آموزش ببینند. مربی زن و مرد

کیانی زاده با تاکید بر اینکه افراد مستعد و شناسایی شده زیر نظر مربیان رشته های مربوطه همواره مورد حمایت قرار خواهند گرفت، گفت: افراد منتخب که در 28 رشته حضور خواهند داشت تنها نخواهند ماند و تمامی تمرینات آنها را رصد خواهیم کرد تا راهشان را باز کنیم. با تلاش و استعداد خود به مسابقات مختلف.

مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در 28 رشته در دو رده دختر و پسر به میزبانی استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، و زنجان با شرکت 4781 دختر و 6515 پسر طرح حضور

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل