اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس یک شبه حل نمی شود/استقلال با پرکردن خلاء کمالوند مدعی می شود

طبق گزارش ها شفاف، هومن افاضلی درباره دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید ، اظهار داشت: کیفیت بازی از نظر انرژی بازیکن ، سازماندهی و برنامه های سپاهان و پرسپولیس برای لیگ ما در سطح بالایی قرار دارد. ما توپ فوتبال خوبی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به آنچه این دو بازیکن در زمین قرار داده اند ، در پایان بازی از همان نتیجه راضی بودند. بدن بازیکن پرسپولیس در اواخر بازی به دلیل فشردگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خراب شده بود و سپاهان از نظر سلامتی و انرژی بازیکنان وضعیت بهتری داشت. البته این تیم در شرایط ایده ای نیز قرار دارد زیرا مدت هاست که یک بازی رسمی انجام نداده است این به خودی خود نیست و بنابراین در طول بازی نوسان می کند.

کارشناسان ملی فوتبال کشورمان ادامه می دهند: هر دو تیم از تساوی پایان مسابقه راضی بودند. سپاهان بازی را یک صفر عقب برگرداند و با یک امتیاز از زمین خارج شد. پرسپولیس علی رغم اینکه در آخرین لحظه تحت فشار بود و کیفیت فنی وی پایین آمده بود ، دوست داشت هرچه زودتر مسابقه به پایان برسد.

آفازلی در شرف حضور در پرسپولیس و سپاهان اصلی استاکثر وی گفت: “طبق آنچه در لیگ برتر دیده ایم ، آنها مدعیان اصلی قهرمانی هستند.” البته اگر فضای تقسیم را ببندید استقلال است فراز کمالوند شاید بتواند به این دو نیرو ملحق شود.

وی درباره حواشی قبل و بعد از بازی سپاهان – پرسپولیس و تکرار اتفاقات چند سال گذشته در بازی شب گذشته بین دو تیم توضیح داد: یکی از عوامل حساسیت وضعیت برنامه است و این روی بازیکنان تأثیر می گذارد. اگرچه این حاشیه زیبا نیست ، اما بخشی از این ورزش است. فریب اینکه چنین چیزی وجود ندارد یک چیز است ، و چیز دیگری چیزی است که در واقعیت می بینیم.

کارشناسان ملی فوتبال کشورمان اظهار داشتند: سپاهان و پرسپولیس از بازیکنان باتجربه کم ندارند اما باید تمرینات بهتر و ذهنی بهتری داشته باشند. این واقعیت که فرد قادر است خود را در موقعیت های دشوار مدیریت کند ، توانایی فرد را نشان می دهد ، اگر نه در شرایط عادی همه قادر به کنترل خود هستند.

افاضلی می گوید که مسابقه سپاهان – پرسپولیس معمولاً قبل از بازی و با کمی حرکت بحث برانگیز است: «اصل ماجرا این است که در فوتبال ما مردم در جای خود نیستند بلکه از زمینه های دیگر به فوتبال می آیند و مسائل مربوط به این زمین ها با آنها فوتبال هستند. “همین مسئله روی فوتبال نیز تأثیر می گذارد.

وی ادامه می دهد: از زمان ورود افراد خارج از فوتبال به این زمین و تصمیم گیری برای فوتبال ، حاشیه های این ورزش فراتر از متن آن افزایش یافته است. افراد وارد سیستم می شوند فوتبال نیست در این زمینه ، مشکلات اخلاقی در این زمینه در حال کاهش است.

کارشناسان ملی فوتبال کشورمان در مورد دلایل اقدامات هواداران قبل از شروع بازی های سپاهان و پرسپولیس گفتند: اکنون شرایط به گونه ای است که در ابتدا تنش ها توسط برخی افراد ایجاد شد و این باعث افزایش حساسیت ها شد. این حساسیت به بازیکنان داخل زمین سرایت می کند و هواداران را نیز درگیر می کند.

افاضلی افزود: برای رفع این مشکل باید هم از سوی باشگاه و هم سازمان لیگ اقداماتی انجام شود تا در بازی بعدی سپاهان و پرسپولیس شاهد چنین مشکلی نباشیم. با عادی سازی وضعیت ، این حرکت به تدریج برطرف می شود. مسئله جنجالی بازی های سپاهان و پرسپولیس یک شبه حل نخواهد شد زیرا این اتفاق یک شبه نیفتاده است.

خروج از نسخه موبایل