از شرایط تیم ملی امید راضی نیستم/ با این شرایط به پاریس نمی‌رویم

به گزارش شفاف، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید پس از شکست 4 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار تدارکاتی گفت: چند روزی تمرین کرده بودیم و نصف و نیمه تیم را شکست دادیم. یک تیم. ما یک بازی با پرسپولیس انجام دادیم و از نظر من بازی خوبی نبود. ما قبلا با پرسپولیس بازی کردیم و شرایط ما خیلی بهتر بود، تیم ما کاملتر بود و شرایط بدنی تیم بهتر بود. اکثر بازیکنان قبل از فصل در مرحله آمادگی جسمانی هستند و دیدیم که بدن بازیکنان سنگین است و دیدیم که اشتباهات فردی زیاد بوده و 3 گلی که متوجه شدیم اشتباهات فردی بوده است. نتیجه مهم نبود اما از بازی راضی نبودم. ಕಾನ್ ಪ್ರ್ತ್ ಬ್ತಿಕ್ತ್ತಾ ಬಾಗು ಮಾನ್ತ್ರಿಕ್ನ್ತ್ತ್ಯು.

وی درباره شرایط تیم ملی گفت: بعد از آمدن از ازبکستان گفتم اگر قرار بود اینطور برنامه ریزی کنیم و جلو برویم، حتی اگر بخواهیم به پاریس برویم، به فرودگاه مهرآباد هم نمی رویم. من از شرایط راضی نیستم. با یک تیم نیمه کاره کاری نمی توان کرد. اما با توجه به شرایطی که داریم 16-15 بازیکن دیگر در تیم حضور ندارند و پیشنهاد داده بودیم با پیکان هم بازی کنیم. اگر بخواهیم همینطور ادامه دهیم همه بازیکنان مصدوم می شوند و اگر بخواهیم با این وضعیت به بازی های کشورهای اسلامی برویم فکر نمی کنم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. با این شرایط نمی‌توانیم تجربه خوبی از این مسابقات به دست بیاوریم زیرا بازیکنان کلیدی ما در تیم حضور ندارند.

سرمربی تیم ملی با امیدواری به حمایت هایی که قرار بود از تیمش شود، گفت: دوستان کار خود را انجام می دهند. ما قبلا بازیکنان را ثبت نام نکردیم و نتوانستیم بازیگران را تغییر دهیم. проблемы ма хийсер рой проблемы очень от темы. من معتقد نیستم مربی باید روی مسائل فنی تمرکز کند، اما اگر درگیر این موضوع باشیم، کدام بازیکن می آید و کدام بازیکن نمی آید. تمرینات نیمه راه و نیمه راه هستند. با این کروت ما راه به یاینی ناکی برد. به نظر من اگر در این مسابقات شرکت نکنیم بهتر است. با توجه به فشار بازی ها و کادر کمی که داریم قطعا خیلی از بازیکنان آسیب خواهند دید.

وی افزود: با سازمان لیگ صحبت کردیم و لیست خود را 20 روز پیش دادیم اما در آخرین لحظه بازیکنان نیامدند. שמא רוי יק מעלא פראחרין קיניד אמה את את המשים את את שעשון.

महुद्वी‌की दर बेन बेन सवाल के है कै گفت: دفعه قبل با پرسپولیس و نساجی بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و آنجا هم گفتم شرایط در این بازی ها متفاوت است. هدف بازی های ملی در این رده است و وقتی بخواهیم در کشورهای اسلامی با نیم و نیم تیم مسابقه دهیم، در آینده آسیب های زیادی خواهیم داشت و به کمک هیچکس نیست.

سرمربی تیم ملی امید درباره شکایت دستیارش در کادر فنی گفت: طبق قراردادی که داشت در موعد مقرر باید پول به او پرداخت می شد که این توافق صورت نگرفت و او انصراف داد. قرارداد و قرار شد که با آن موافقت کند. من الان الامرام تک و تنه دارم و ادام کیزی نگوید بهتر است

او در رضع خترینشان کرد: من خیلی از جوان‌کراینم شیندم اما هیکسی در امل به ان‌مینیدید. در نتیجه این مشکل قبول کردم و با تیمی جوان به مسابقات ازبکستان رفتم و تمام حملاتی که دریافت کردم را پذیرفتم. از حرفم روی حرفم ایستادم که این تیم باید تجربه داشته باشد. از این بازی های کشورهای اسلامی فرصت های بیشتری برای کسب تجربه دیدم. چه کسی را می دانید، تیم در سال بازی های کمی خواهد داشت. من کاری به نتیجه این مسابقه ندارم. در این رقابت ها می توان بازیکنان بزرگسال را آورد اما دیدم این تیم ملی به بازی های بیشتری نیاز دارد اما اگر بخواهیم با این شرایط به این رقابت ها برویم دور از انصاف است. اگر کادر خاصی داشته باشیم می توانیم کاری انجام دهیم. اگر قرار باشد به تیم ملی جوانان برویم مشکلی ندارم. من هيك وقت پا پس نمي‌كشم و جوان تيازر بيكيند درام اما آينه اين بيند بيند. بازی با پرسپولیس را دیدی. 2 روز، بازی انجام نمی شود. نمی خواهیم با پیکان بازی کنیم اما 5 بازیکن نیمکت نشین هستند و 90 دقیقه دیگر چطور باید بازی کنیم و فکر می کنم در آن بازی هم مصدوم خواهیم داشت. امیدوارم راه حلی برای این مشکل پیدا شود.

وی درباره مذاکراتی که با تیم های لیگ برتری برای دعوت از بازیکنان داشت، گفت: با مربیان رابطه نداشتم و وظیفه ای نداشتم چون به آنها قول داده بودم کارها پیش برود اما در عمل همه چیز پیش می رود. برعکس باشد

خروج از نسخه موبایل