اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمیته بدوی انتخابات اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال که هشتمین روز از شهریورماه برگزار می شود را اعلام کرد.

متن اطلاعیه ستاد انتخابات به شرح زیر است:

به نام خدا

با یایت به التاف الحدوان بزورگ، روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بر اساس جدول زمانی مندرج در نقشه راه، آیین نامه انتخابات و اساسنامه فدراسیون فوتبال. ج. آ. طی جلسات متعدد کمیته پیش از انتخابات، کلیه مدارک مربوط به صلاحیت نامزدها مورد بررسی قرار گرفت و پس از طی مراحل اعتراض داوطلبان و بررسی مجدد در کمیته استیناف، در نهایت کاندیداهای ذیل برای تکمیل پست ها انتخاب شدند. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شرح جدول زیر تایید این اطلاعیه صورت گرفت.

یادآور می شود، با توجه به تعهد کتبی داوطلبان در حین ثبت نام که در این اطلاعیه درج شده است، در صورت تخلف داوطلب تا زمان برگزاری انتخابات به دلیل مخالفت با نظم عمومی و اخلاق حسنه، رد صلاحیت داوطلب اعلام خواهد شد. توسط FIFA، مجمع عرض المزيد و پامن ملت شريف ايران خواهد رسيد.

کمیته انتخابات زودهنگام

متن تعهدنامه

آنجانب…. توندر شرکت در تقلادة هیات ریسه فیدرة فوتبال جموهری اسلامي ایران با كمل از جانون و رسوتون ج. آ. 1- اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال، مقررات انضباطی، اخلاقی و رفتاری فیفا و فدراسیون فوتبال و بویژه با آگاهی از آیین نامه انتخابات فدراسیون، متعهد می شوم که همواره قوانین و مقررات و اخلاق حسنه را به تمامی الزامات رعایت کنم. مندرج در آیین نامه و اساسنامه و در زمان انتخابات و در زمان انتخابات از هرگونه ابراز تنش برای در مصاحبه یا مناظره احتمالی با هر شخص حقیقی یا حقوقی، اطلاع کتبی به رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال با ذکر دلایل و مستندات ممنوع است و در غیر این صورت، موضوع مورد بررسی مسئولان فدراسیون، تصمیم گرفت گیر و اقدامات قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع خواهد شد.

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد

خروج از نسخه موبایل