انجمن حقوق ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ جلسه انجمن قانون ورزش ، که بیست و یکمین انجمن تحت فدراسیون انجمن های ورزشی است ، در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در ابتدای جلسه ، امیرحسین شادمانی ، دبیر انجمن ، گزارشی عملی از مراحل برپایی انجمن تا به امروز ، از جمله پیش نویس قوانین ، برگزاری جلسات با نامزدهای هیئت مدیره و … ارائه داد.
محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران ، از تأسیس این انجمن با مجوز وزارت ورزش و جوانان و موافقت المپیک ملی ابراز خوشحالی کرد. کمیته ، او غذا خورد.
وی افزود: ورزشکاران ، قهرمانان ، مربیان ، داوران و حتی فدراسیون های ورزشی در زمینه قانون ورزش نیاز به کمک دارند که باید در انجمن های حقوقی روی آنها کار شود و گفته شود ، بنابراین نیاز به چنین انجمن هایی در ورزش ملی بسیار احساس می شود.
طاهره طاهریان ، نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم و تبریک علیپور و باقرنیا ، از تلاش آنها تقدیر و تأکید کرد: جایگاه این انجمن در ورزش ایران نیز بسیار خالی است.
وی با اشاره به اهمیت دانستن قانون ورزش برای هر ورزشکار ، مربی ، داور و مدیر ورزشی گفت: “من اطمینان دارم که افراد با تجربه و علاقه مند به این انجمن گرد هم می آیند و کار می کنند و برای موفقیت بیشتر باید توجه بیشتری داشته باشند قوانین ورزشی آموزش حقوقی. “
دکتر. آقائی نیا ، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پدر قانون ورزش ایران ، ضمن تشکر از انجمن و آرزوی موفقیت برای انجمن ، گفت: “البته ، این انجمن با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد و ما باید از آقای باقرنیا و خوشبختی او نیز قدردانی کنیم. به عنوان افراد – عزیزان آنها کارهای زیادی برای ایجاد این رابطه انجام می دهند.

انجمن حقوق ورزش فعالیت خود را آغاز کرد

وی افزود: من 44 سال پیش موضوع قانون ورزش را در ایران مطرح کردم و اکنون پس از سالها انجمن حقوقی تازه تاسیس شده است.
علی راغتی ، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: “از زمان شکل گیری ورزش های حرفه ای ، توجه به آمادگی جسمی و فیزیولوژیکی و مواردی از این دست معطوف شده است ؛ اما قانون ورزش یکی از مباحثی است که کمتر دریافت می شود توجه. خوشبختانه ، انجمن حقوق ورزش به توصیه چند وکیل تشکیل شد. انجمن حقوق ورزش در زمینه آموزش و مشاوره فعالیت خواهد کرد ، که انشاالله برای ورزش های ملی بسیار موثر خواهد بود.
وی تأکید می کند: این انجمن متخصصان است و ویژگی اعضا این است که راه حل می آورد. امید انجمن حقوق ورزش ارائه راه حل است. پیام من به انجمن این است که برای کار متوسط ​​از این به بعد خوب فکر کنید و امیدوارم که یک قدم مثبت بزرگ در این ورزش بردارید.
در ادامه جلسه ، حمید باقرنیا ، رئیس انجمن حقوق ورزش ، گفت: “پس از ده سال تلاش و بررسی آسیب شناسی قانون ورزش و نیاز سنجی که در فدراسیون ورزش انجام دادیم ، سرانجام این موضوع را اخیراً با دکتر راغتی مطرح کردیم. امسال پیشنهاد تأسیس این فدراسیون را داد. “که سرانجام منجر به تاسیس بیست و یکمین انجمن تحت فدراسیون انجمن های ورزشی شد.
وی تأکید کرد: مأموریت انجمن قانون ورزش حمایت از حقوق خانواده ورزش کشور است و ما تلاش می کنیم بین همه نهادها و سازمان های علاقه مند به قانون ورزش همگرایی ایجاد کنیم. این یک رشته بسیار گسترده است که می تواند به جامعه ورزشی کشور کمک کند. جامعه در زمینه قانون ورزش بسیار گسترده است و امیدوارم این انجمن با نفوذ و هدف خوب موفق شود.

وی افزود: افرادی که برای اعضای هیئت مدیره معرفی می شوند همه افراد خبره ، پیشکسوت ، باتجربه ، متخصص و قادر به فعالیت در این زمینه هستند ، زیرا رشته قانون ورزش گسترده است و ما می دانیم که راه بسیار دشواری پیش رو داریم که امیدوارم ما می توانیم این کار را با کمک وزارت انجام دهیم. “ورزش ، کمیته ملی المپیک و جامعه ورزشی در این راه موفق می شوند.
در پایان جلسه ، اعضای انجمن قانون ورزش و شورای آن از طاهریان ، معاون کمیته ، علیپور ، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و راغتی ، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت در وزارتخانه تصمیم گیری کردند. ورزش و جوانان.

خروج از نسخه موبایل