بازیکنان پا به سن گذاشته در تیم ملی هستند تا سرمربی انتخاب کنند!

هیچ کس جرات توضیح نتایج را نداشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنانی که به سنی رسیده اند که توسط سرمربی در تیم ملی انتخاب شوند.

اصغر شرفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی آنا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کیشورمان در جام جهانی قطر گفت: در دورة تاج، و مربي را به ايران اورد كه سر نخوستنش دواو بود; ویلموتس با قراردادی هنگفت به فوتبال ایران آمد و بعد از دو میلیارد دلار از جیب خود را از دست داد و سپس رفت. پس از انگ خسارت سنگین ک به فوتبال ایران ورد شد; به جای اینکه مقصران آن پرونده را محکوم کنند، تاج را به او دادند و دوباره ریاست فدراسیون را به او دادند. پایان فوتبال ایران بود. پس از آن هم تاج به بهانه کنک کنک کیمی کیروه کیروش را پیشرو درد کیروش به ایران

**تیم ملی با کی روش حرفی برای گفتن نداشت

وی گفت: در سال 78 سرمربی تیم ملی فوتبال هاشم مهاجرانی بود و مربی هم از من بود. در آن زمان تیم ملی در بین 16 تیم برتر قرار گرفت و به جام جهانی راه پیدا کرد که در آن زمان از 16 تیم در رده چهارم قرار گرفتیم. حالا در سال 2022 حتی تیم ملی بین 16 تیم انتخاب نشد. وقتی بازیکن سرمربی تیم را انتخاب می کند نتیجه آن عملکرد ضعیف آنها در جام جهانی است. اگر انتظار نداشتیم دو ماه مانده به جام جهانی تیم ملی سرمربی را انتخاب کند و نتیجه دور از انصاف باشد. متاسفانه تیم ملی از نظر فنی با کی روش حرفی برای گفتن نداشت و حتی به جام جهانی هم راه پیدا نکرد.

** بازیکنان تیم ملی قد و هیکل مناسبی ندارند

پیشکسوت کیشورمان فوتبل کیشرمان ایزه داشت: یکی از مشکلات اصلی تیم نداشتن قد و هیکل مناسب برای بازیکنان بود. وزن تیم ما خیلی سبک بود و با هر ضربه ای آن را به این طرف و آن طرف می انداختیم. در بازی با هلند را دیدید را دیدید که کے و کیکل دردنی دردن؟ متأسفانه بازیکنان تیم ملی از قد و هیکل مناسبی برخوردار نیستند و در جام جهانی دهم دیگر شرایط قبلی را نخواهیم داشت. تیم هایی مثل ژاپن و کره جنوبی بهتر از آسیا هستند اما آنها هم به دلیل قد کوتاهی که دارند نتوانستند در مسابقات شرکت کنند، عربستان این موضوع را فهمید و روی آن سرمایه گذاری کرد که چند سال دیگر جواب می دهد اما تیم ایران این رشته را دارد. درد ومسمعولان سرته هم به انی‌ندین هم به ان‌کندن، کون کت به دولک فینت شهد.

**کسی جرات توضیح نتایج را نداشت

شرفی با هذا به عتمد به کی‌روش برای جام ملت‌های آسیایی گفت: من نمی‌دانم کرا باید به آن سرمبی ناموفک کندن. البته تصمیم گیری ها دست ما نیست و مسئولان فعلی فدراسیون دوباره با احترام و احترام به تیم ملی کیروش را دعوت می کنند و پول را در جیب او می گذارند. او پس از جدایی از فوتبال ایران به هیچ وجه موفق نبود، بلکه به این دلیل که با مسئولان فدراسیون فوتبال طوری رفتار می کرد که انگار رئیس آن هاست. היק קדם גראט נימיׁנדן בה ו בגיונד קרא פלאנ קאר רא קרד איא פעלאנ. آلن نبی به عنوان مدیر تیم ملی یا رئیس فدراسیون به خاطر عملکرد ضعیف؟ قطعا خوب نیست! متاسفانه فوتبال مشکلات فیزیکی و ساختاری و فنی زیادی دارد. کره و ژاپن از نظر فنی از سطح آسیا گذشتند اما به دلیل آمادگی بدنی نتوانستند به آنجا برسند اما فوتبال در شرایط بدنی و فنی خوبی نیست. عربستان متوجه شد که باید از نظر فیزیک تغییراتی ایجاد کند، بنابراین برای جذب آنها به سراغ بازیکنانی با قد و هیکل مناسب رفت.

** بازیکنان पा बह सेन अध्य सरमर्बी अधिकंद!

کارشناس فوتبال کیشورمان در مورد جوانان در تیم ملی فوتبال کیشورمان و خیلی ها معتقدند این تیم باید تغییر نسل دهد. متأسفانه الان وضعیت فوتبال به این سمت نیست و از بین رفته در حالی که باید نسل را عوض کرد. بازیکنی در تیم ملی به دنبال تغییر سرمربی است در حالی که همان بازیکن در تیم باشگاهی خود بازی نمی کند اما در تیم ملی به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود. ما همه این مشکلات را نمی دانیم و همه چیز را می دانیم، اما این مشکلات فوتبالی را نشان می دهد که حساب و کتاب ندارد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل