بازیکنی که شبکه سه مانع از انتقالش به سپاهان شد!

محمدرضا ساکات مدیرعامل باشگاه سپاهان عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از تبعیض هایی که گاها در رسانه های داخلی نسبت به این باشگاه انجام می شود صحبت کرد و آن را آپارتاید (البته ساکات) خواند. معنی تبعیض فقط بود نه تحمیل نجادي) مدياه‌اي تشبيه كرد.

مدیرعامل سپاهان که از دیدن چنین موضوعی در ذهن فوتبالی های ایران هم ناراحت شده بود از مذاکره با یکی از اهداف نقل و انتقالات باشگاه طفره رفت و گفت: ما بازیکن می خواستیم… من عاشق تیمم هستم… من عاشق هواداران این باشگاه و جو اطرافش هستم… در این باشگاه راحت بودم و همه امکانات مهیا بود… اما (در این لحظه بی صدا از خانه بیرون رفتم و مشتم را روی میز کوبیدم تا صحبت با بازیکنان) (به نقل از)) بازی های شما از شبکه سوم پخش نمی شود و من باید در تیم بازی کنم تا بازی های آنها مستقیماً از شبکه سراسری پخش شود!”

محمدرضا هر چند در مورد نام این بازیکن سکوت کرد، اما مشخص بود که طبق کدهایی که این بازیکن داده بود، پیش از این در سپاهان بازی کرده بود اما حالا به یکی از دو باشگاه قرمز پایتخت پیوسته است تا بازی هایش به پایان برسد. به گفته او، او شانس بیشتری برای فوتبال ملی دارد

251 251

خروج از نسخه موبایل