بازی‌های جام حذفی ولیگ برتر برای نساجی مازندران حکم فینال دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، میثم فا چهارشنبه شب در یک نشست خبری قبل از بازی تیم های نساجی مازندران و ملوان انزلی در جام حذفی فوتبال در قامشهر وی گفت: “در این دیدار برابر تیم ملوان ، مانند هر بازی دیگر در لیگ برتر ، ما بسیار قدرتمند و عالی ظاهر خواهیم شد.”

وی افزود: مسابقه جام فقط یک مسابقه است و هر دو تیم باخت نخواهند داشت و برای برد به میدان می روند.

مربی تیم نساجی مازندران از تیم ملوان انزلی به عنوان یک تیم ریشه دار در فوتبال ملی یاد کرد که این هویت فوتبال در استان گیلان است و علاوه بر این ، این تیم سابقه پیروزی در مسابقات فوتبال جام حذفی و حتی چندین بار صعود به فینال را دارد. می رسد

فا وی گفت: “امیدوارم فردا تیم نساجی با ارائه عملکرد منطقی و خوب بتواند برتری کسب کند.”

وی خاطرنشان کرد که در بازی فردا شب ، این احتمال وجود دارد که برخی از بازیکنان جوانی که فرصت کمتری برای بازی در مسابقات لیگ برتر داشتند ، بازی کنند و ما معتقدیم آنها آینده فوتبال نساجی مازندران هستند.

ما هیچ شانسی برای اشتباه نداریم

در جای دیگر ، مربیان نساجی می گویند وضعیت جام حذفی و این مسابقه حساسیت بازی را افزایش داده و به نوعی دربی بین شمالی ها محسوب می شود. انشالله با افتخار و موفقیت از زمین بیرون خواهیم آمد.

تیم نساجی مازندران در یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه شب ، 8 اردیبهشت ماه ، ساعت 21 در ورزشگاه شهید وطنی قامشهر میزبان تیم ملوان انزلی است.

نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در دیداری خانگی با ضربه پنالتی سایپا تهران را شکست داد و تیم ملوان نیز با پیروزی 2-1 مقابل ویستا توربین تیم نساجی را شکست داد. راه مرحله هشتم نهایی شده است.

خروج از نسخه موبایل