بررسی تخصصی کولر گازی ال جی 30000 کم مصرف

کولر گازی 30000 ال جی از ملزومات هر خانه ای می باشد. شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولرها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی نیز یک نمونه از این کولرها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت. شرکت هایی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر گازی هایی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبای خود می کنند. یکی از این شرکت ها که همواره در عرصه رقابت حظوری پر رنگ دارد شرکت ال جی است.

کولر گازی 30000 ال جی محصولی از شرکت ال جی می باشد. همان طور که می دانید شرکت بزرگ و محبوب ال جی توانایی بسیاری در تولید محصولات الکتریکی دارد. بیشترین محصولات این شرکت در گروه تهویه مطبوع قرار دارد. یکی از محصولات الکتریکی که در گروه تهویه مطبوع هوا قرار دارد کولر گازی است.

یکی از ویژگی های کلی کولرهای گازی این است که از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده اند.

در قسمت خارجی دستگاه می تواند وظیفه خنک نگه داشتن گاز را بر عهده بگیرد و حمل و نصب آن نیز خارج از محیط اتاق می باشد. قسمت خارجی کولر دارای بدنه فلزی می باشد و به طور معمول بر روی پایه نصب می شود.

قسمت داخلی کولر دقیقا در فضایی نصب می شود که شما قصد نصب آن را دارید. در قسمت داخلی شما می توانید به خوبی تنظیمات مربوط به آن را انجام بدهید.

در این مقاله می خواهیم به بررسی کولر گازی ال جی 30000 مدل np307sk3 بپردازیم. پس اگر قصد خرید از این محصول را دارید با ما همراه باشید.

کولر گازی ال جی یکی از کولرهای گازی کم مصرف نیز می باشد که نسبت به رده های خود یکی از بهترین کولرهای گازی شناخته می شود.

مشخصات کولر گازی 30000 اینورتر ال جی کم مصرف A+++

▪ دارای سیستم تهویه هوای گرم و سرد است که از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

▪ پوشش فین طلایی در پنل خارجی باعث می شود پره های موتور از هر نوع خوردگی در امان بمانند.

▪ موتور فول دی سی اینورتر

▪ فیلتر های یون بوزدایی با عصاره سیب

▪ پنل قابل شست و شو

▪ سیستم راه اندازی خودکار

▪ سیستم مصرف انرژی خودکار

▪ حالت خواب عمیق

▪ سیستم راه اندازی خود کار، با استفاده از این سیستم در مواقعی که کولر گازی به دلیل قطع شدن برق خاموش می شود تنظیمات اعمال شده تغییر نخواهد کرد و اتصال مجدد برق سیم با همان تنظیمات اولیه شروع به کار می کند.

طراحی کولر گازی ال جی 30000

امروزه انواع مختلفی از کولر های گازی روانه بازار شده اند که هر کدام دارای طراحی و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که از مهمترین آن ها می توان به کولرهای اسپلیت، پنجره ای و ایستاده اشاره کرد. این ۳ مدل بیشترین استفاده را در محیط های گسترده و اداری و مسکونی دارند. بر همین اساس می خواهیم یک مدل از کولر گازی 30000 ال جی اسپیلت کره ای را معرفی کنیم

ویژگی کولر گازی 30000 ال جی از سری مدل های اسپیلت

▪ این کولر گازی از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. هر دو قسمت داخلی و خارجی از رنگ سفید تشکیل شده است، پنل داخلی بسیار زیبا و شیک و جمع و جور است و جلوه زیبایی به محیط شما میدهد. پنل خارجی از مواد بسیار مرغوب تشکیل شده است که در مقابل گرما و سرما بسیار مقاوم است.

▪ لوله مسی ارتباط بین ۲ پنل داخلی و خارجی را امکان پذیر می کند.

▪ این نوع کولر گازی برای محیط هایی با حد اکثر متراژ ۱۰۰ متر مربع قابل استفاده است.

▪ این مدل نسبت به مدل های دیگر از فروش بالایی بر خوردار است.

قابلیت و امکانات ویژه کولر گازی 30000 ال جی

کولر گازی هایی که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شدند به دلیل بهره مندی از برد دی سی اینورتر و مصرف پایین انرژی نبض بازار را در دست گرفته اند. این نوع کولر های گازی تا ۷۳ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی داشته اند. موتور فول دی سی اینورتر این کولر گازی سبب شده تا سطح خروجی صدا نیز به طور چشم گیری کاهش یابد و باعث ایجاد آرامش در محیط کار و منزل شما می شود.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مراجع استفاده شده:

https://www.casasbahia.com.br/ar-condicionado-split-inverter-lg-30000/b

https://www.magazineluiza.com.br/ar-condicionado-multi-split-inverter-lg-30000-btus-2x-evap-9000-1x-evap-12000-quente-frio-amnw09gsja0-220v/p/edd8j2j1e8/ar/arms/

خروج از نسخه موبایل