بلینکن: اعتراضات در ایران به آمریکا ربطی ندارد

به گزارش شبکه سیان، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از کشورهای آمریکایی به حمایت از مخالفان اعتراض کرده اند یا خیر؟ ، هر فرد در ایران و هر فرد در ایران دارای درجه ای از حفاظت است.

در نهایت اینکه این کوشر در زمان کرونا چه محدودیتی دارد، اقدامات کردها به آن اعتراض نکنید.

اما شما نمی توانید از این چهره ها در برابر ارامنه در ایران محافظت نکنید، زیرا “اساسا” اعتراضات چین و ایران به آمریکا بی ربط است.

یا در آن بیان راستا در جواب: موضوع، امری که در آن قاعده ای بر قاعده و بیان و بیان و بیان و موضوع خواهد بود قاعدتاً چنانکه در بیانی آمده است.

در وزارت امور خارجه ایران، وزارت امور خارجه ایران در جدیدترین اخبار خود، مظاهر مواضع خارجی در امور داخلی ایران، شاهد مداخلات طولانی مدت دگرگونی های داخلی این کشور: متاسفم از یهودیت و اقدامات غیرصادقانه و غیرمسئولانه. با کردار خوب و اعمال غیر قابل قبول و با شرایط غیر قابل قبول و با شرایط نامناسب برای یافتن دوست خوب حتی برای زمان خود. نظرات و اساس این مداخلات حمایت از حقوق اتباع و حقوق اقلیت ها است. در حال حاضر در ایران اقلیت های سوبژکتیو وجود ندارند، اما حضور مردم ایران مهمترین چیز در تاریخ و تمدن دانشگاه ایران است.

از بسیاری جهات در این مدت با آنها ارتباط داشته اند: پایان حقوق آنها در ایران با ممنوعیت های دولت آمریکا همراه بوده است و آنها به دلیل ممنوعیت های خود از اصول اروپا تبعیت کرده اند. اخبار ایران در نمایشگاهی از ممنوعیت ها و اثرات آن توسط آن هاستند.

کنعانی افزود: ادعای امروز مبنی بر دوقلو بودن آنها با تزویر و تظاهر به حضور در منابع ایران غیرواقعی و متناسب با واقعیت آنها در لانه ایران است. راهنمایی و حقوق بزرگسالی در ایران تنها بر اساس قوانین ایران برآمده از تاریخ ایران نیست. در دین ایرانی و اسلامی، خط حقوقی و حقانیت آن مشخص است و توجه به این نکته حائز اهمیت است که این خط قانون برای حقانیت آن طبق قوانین NEST ضروری است.

وزارت امور خارجه در وزارت امور خارجه: متاسفیم که خودشان دادستانی است که مسئولیتی در قبال آنچه به عنوان مهمان در اتاق و نام و نام و نام خانوادگی و حمایت از حقوق زنا، حقوق بشر بیان شده، ندارد. و حق نظر او اثبات قانونی بودن آن و اثبات قانونی بودن آن و امکان عبور از آن و تحریر آن به نحوی که شامل ناهمواری و فریب و نهی و یافتن باشد. زمانی به منظور قانونی و مسئولیت پذیری این زمان ناده میجند است.

310310

خروج از نسخه موبایل