بهترین کتاب های هوش برای قبولی در آزمون تیزهوشان

بهترین کتاب های ریاضی تیزهوشان ششم

به‌طورکلی، تعداد زیادی از سؤالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، بر مبنای اصول ریاضی همچون اشکال هندسی، استدلال تحلیلی، تصویری، استدلال فضایی و روابط ریاضی طراحی شده است. کسب آمادگی و موفقیت در این آزمون مستلزم مطالعۀ کتاب های کمک آموزشی مرتبط با این موضوعات است. در ادامه‌ی مطلب به معرفی بهترین  در بخش تیزهوشان خواهیم پرداخت.

 کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران

هوش کمپلکس ششم مهروماه کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران از سری کتاب های کمک آموزشی ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی است و در رده‌ی پرفروش‌ترین سری  قرار دارد. کتاب رشادت (مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش) ریاضی ششم مبتکران شامل آموزش و حل تمرینات پیشرفته مباحث درسی ششم ابتدایی، پرسش‌های چندگزینه‌ای تألیفی، سؤالات هوش و استعداد تحلیلی و آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی همراه با پاسخ تشریحی کامل است.

هوش et ششم:  جلد اول این کتاب به درس‌نامه‌ها، سؤالات و آزمون‌ها و جلد دوم به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سؤالات و آزمون‌ها اختصاص داده شده است. کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران اثر همکاری مشترک محمد برجی اصفهانی و هادی عزیززاده است که در 277 صفحه تنظیم شده است.

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز با هدف ارتقاء سطح علمی و کسب آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان گردآوری شده است. کتاب مشتمل بر دو جلد سؤالات و جلد پاسخ‌نامه است. جلد اول شامل درس‌نامه‌های جامع، نکات و مثال‌های مهم و بیش از 1600 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده است که نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان، استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی و آزمون‌های بین‌المللی ریاضی را نیز در برمی‌گیرد.

جلد دوم کتاب ریاضی ششم از سری  به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کامل سؤالات جلد اول کتاب اختصاص داده شده است. کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز اثر همکاری مشترک بهنام بناپور و سعید هادیان است.

 کتاب مرشد ریاضی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب ریاضی ششم ابتدایی مبتکران از سری  از مجموعه کتاب های کمک درسی ششم ابتدایی است که با هدف آموزش و آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز در دو جلد گردآوری شده است. جلد دوم کتاب به پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات جلد اول اختصاص داده شده است. از ویژگی‌های کتاب مرشد ریاضی ششم دبستان می‌توان به ارائه‌ی بیش از 350 نکته کلیدی، بیش از 2000 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده مرتبط با آزمون‌های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، مسابقات و المپیادهای علمی و بین‌المللی، پاسخ‌نامۀ جامع تشریحی و آزمون‌های آمادگی مدارس ممتاز اشاره کرد.

کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی

کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی انتشارات پویش، گلچینی از سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است که به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با این سؤالات و آماده‌سازی آن‌ها برای شرکت در آزمون‌های ورودی این مدارس گردآوری شده است. کتاب شامل بیش از 1800 سؤال برگزیده‌ی‌ نکته دار طبقه‌بندی‌شده به‌صورت فصل‌به‌فصل، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی مفاهیم پیشرفته و بیش از 320 نکته مهم آموزشی از مباحث ریز تا مفهومی المپیادهای ریاضی است.

فصل آخر کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی به سؤالات هوش، خلاقیت و استدلال ریاضی اختصاص داده شده است. روند آموزشی کتاب به‌گونه‌ای است که دانش‌آموز با آموختن مطالب پایه از طریق حل سؤالات ساده‌تر، توانایی حل سؤالات دشوارتر را کسب می‌نماید. کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی از سری کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم است که توسط مسعود بیگدلی به تألیف رسیده است.

 

 کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی کاهه

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی  از سری کتاب های تیزهوشان ششم ابتدایی و یکی از کاربردی‌ترین کتب موجود جهت آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز است. کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی کاهه شامل درس‌نامه‌های کامل بر طبق سرفصل‌های کتاب درسی، نکات مهم آموزشی، بیش از 1600 سؤال چهارگزینه‌ای آموزشی و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی جامع سؤالات است.

این سؤالات بسیاری از نمونه سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و … را نیز پوشش می‌دهد. انتهای کتاب مشتمل بر نمونه سؤالات آزمون‌های مدارس برتر و مسابقات بین‌المللی ریاضی سنوات گذشته همراه با پاسخ‌نامه کلیدی است.

بهترین کتاب های تیزهوشان فارسی ششم

سؤالات آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. منبع سؤالات استعداد تحصیلی، غالباً سؤالات هوش و استعداد مرتبط با است. یکی از مهم‌ترین دروس این آزمون فارسی ششم ابتدایی است. برای آشنایی بیشتر شما داوطلبان گرامی با مجموعه کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم، در ادامه به معرفی برخی از بهترین  در بخش تیزهوشان پرداخته‌ایم.

کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان خیلی سبز، از سری کتاب های جامع جهت ارتقا سطح علمی و آماده‌سازی دانش‌آموزان ششم ابتدایی شرکت‌کننده در آزمون‌های ورودی مدارس برتر است. کتاب مشتمل بر 8 فصل و شامل روایت درس به درس، معنی و مفهوم واژگان، املاء، دانش ادبی، دستور زبان فارسی و… می‌باشد.

هر فصل کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان انتشارات خیلی سبز حاوی سؤالات چهارگزینه‌ای برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموز است. مباحث و درس‌نامه‌های کتاب و بیش از 700 پرسش چهارگزینه‌ای، پاسخنامه‌ی تشریحی کامل و آزمون‌های جامع تمامی نیازهای شرکت‌کنندگان آزمون‌های تیزهوشان را پوشش می‌دهد.

 کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی انتشارات مبتکران، یکی از منابع کمک آموزشی جامع و کاربردی جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان ممتاز و داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و سایر مدارس ممتاز بشمار می‌رود. کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی انتشارات مبتکران شامل آموزش بیش از 350 نکته مهم زبانی و ادبی، برگزیده‌ی سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس برتر، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی سمپاد، المپیادها و مسابقات داخلی و بین‌المللی به‌صورت تفکیک‌شده و بیش از 2000 پرسش چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ تشریحی کامل برای پوشش دادن تمامی سؤالات آزمون‌ها است.

 کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران، از مجموعه کتاب های جامع و کاربردی کمک آموزشی رشادت (مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش) ششم ابتدایی است. کتاب های رشادت کلیه‌ی مطالب کتب درسی را به‌صورت پیشرفته و فرادرسی ارائه می‌دهد. ابتدای هر درس کتاب به زندگی‌نامه شاعر یا نویسنده متن و سپس شرح واژگان، ادبیات و عبارات مهم درسی اختصاص داده شده است.

در ادامه به شرح نکات دستوری و آرایه‌های ادبی پرداخته و در پایان نیز سؤالات چهارگزینه‌ای با پاسخ تشریحی برای سنجش دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. از مشخصات دیگر کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران می‌توان به آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز اشاره کرد.

 کتاب تیزهوشان فارسی ششم ابتدایی کاهه

کتاب تیزهوشان فارسی ششم ابتدایی کاهه با هدف ایجاد یک منبع کاربردی و مفید جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان ممتاز ششم ابتدایی و شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز گردآوری شده است. طرح کلی کتاب به‌صورت درس‌نامه‌های جامع و خط به خط کتاب فارسی ششم، بیش از 600 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و پیشرفته و آزمون‌های ورودی مدارس برتر همراه با پاسخ‌نامه تشریحی می‌باشد که علاوه بر آماده‌سازی دانش‌آموزان، موجب تقویت مهارت‌های تست‌زنی آن‌ها می‌شود.

درس‌نامه‌های کتاب مباحث تاریخ ادبیات، معنی اشعار و متون، معانی واژگان مهم، نکات دستوری و … را در برمی‌گیرد. بخش انتهایی کتاب به آزمون‌های تیزهوشان و مدارس ممتاز سال‌های گذشته اختصاص داده شده است.

 کتاب نیترو فارسی تیزهوشان ششم ابتدایی پویش

کتاب نیترو فارسی تیزهوشان ششم ابتدایی انتشارات پویش، ارائه‌ای جامع و پیشرفته از کلیه‌ی مطالب کتاب فارسی ششم دبستان است که در دو جلد به تألیف رسیده است. کتاب نیترو فارسی تیزهوشان ششم ابتدایی انتشارات پویش منبعی مفید برای دانش‌آموزان تیزهوش و داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز بشمار می‌رود.

کتاب نیترو فارسی تیزهوشان ششم ابتدایی پویش شامل هفت قلمرو تاریخ ادبیات، قالب‌های شعری، معنی واژگان و غلط املایی، آرایه‌های ادبی، دستور زبان، نویسندگی و علائم نگارشی و مفهوم معنایی همراه با تجزیه‌وتحلیل تمامی اشعار و متون کتاب می‌باشد. تست‌های موضوعی و پاسخ‌های تشریحی این قلمروها، بسیاری از نمونه سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز را پوشش می‌دهد. همچنین آزمون‌هایی مشابه با آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز در انتهای هر فصل ارائه شده است

 

خروج از نسخه موبایل