بیانیه باشگاه نفت پس از اظهارات مطهری؛ این صحبت‌ها از شما بعید بود!

اخبار ورزشی/خوزستان باشگاه نفت مسجدسلیمان پیرامون صحبت های سرمربی نساجی در نشست خبری بعد از بازی و انتشار تصاویری از شی پرتاب شده به درون زمین، واکنش نشان داد.

به گزارش اخبار ورزشی، در بیانیه باشگاه نفت آمده است:

“دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی ۱۵ اسفندماه برگزار شد که باشگاه نساجی مدعی شده است که هواداران تیم نفت در جریان بازی چاقویی را به سمت مربی این تیم پرتاب کرده است.

باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن رد این ادعا برخود لازم می داند به مواردی اشاره کند.

اولا هواداران محترم و با اخلاق نفت به هیچ عنوان اقدام به پرتاب شی درون زمین نداشتند و نکته جالب این است که باشگاه نساجی در ابتدا اقدام به نشر یک خبر کذب با عکس چاقویی که در گوگل جستجو کرده اند، می کند و بعد از بازی عکس چاقو تغییر کرده و عکس یک تیزبُر را به عنوان شی پرتاب شده به درون زمین منتشر می کنند؛ در هیمن جا کاملا مشخص است که این باشگاه دست به فرافکنی زده است تا شان هواداران پرشور تیم نفت را زیر سوال ببرند و این ادعا بی اساس را بین دو نیمه در راهرو ورزشگاه مسولان تیم نساجی مطرح کردند در حالی که تیم نفت مسجدسلیمان در نیمه اول با دوگل پیروز به رختکن رفته بود و دلیلی برای اینکار وجود نداشته و ادعای عجیب و بی اساسی را مطرح کرده اند.

دوم این که از نظر ما این احتمال وجود دارد که تیزبُر متعلق به یکی از عوامل تیم نساجی بوده است. بازی، ناظر داشته است و اگر شی پرتاب شده پس حتما باید در گزارش بازی درج شده باشد.

سوم این که  چرا آقایی از مسوولان نساجی هر جا می رود حواشی فراوان به همراه دارد یا به داوران توهین می کند یا در ورزشگاه ها تشنج ایجاد کرده و حالا نیز با مطرح کردن چنین موارد قصد دارد باشگاه نفت را به حاشیه ببرد؟

چهارم این که سرمربی نساجی شما که به اخلاق مداری معروف هستید دیگر چرا؟! شما چطور عنوان می کنید حتی خجالت می کشید بگویید هواداران نفت چه چیزی را درون زمین انداخته اند. آن هم در حالی که شی پرتاب نشده بود و احتمالا شما هم تحت تاثیر فرافکنی باشگاه تان قرار گرفته اید. از شما بعید بود!

باید بگوییم دوران فرافکنی و انجام رفتارهای نخ نما شده گذشته است. کاش باشگاه نساجی کمی هم اخلاق را در دستور کار خود قرار می داد تا فارغ از هر نتیجه ای، زیبایی های فوتبال دو چندان شود.

ما ضمن شکایت از باشگاه نساجی، منتظر هستیم مدارک و مستندات خود را پیرامون پرتاب یک شی به درون زمین ارائه دهد.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل