تصویب ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم ولیعصر(عج) قرچک

اخبار ورزشی/تهران فرماندار قرچک از ادامه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای روند ساخت پروژه استادیوم ۱۰ هزارنفری ولیعصر(عج) به‌عنوان یکی از هیئت‌های سفر استانی رئیس خبر داد و گفت: بهمحض اعتبار، روند اجرای اجرای پروژه مهم ورزشی آغاز خواهد شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه در جلسه شورای ورزش قرچک نشان خاطر کرد: امیدواریم با عزمی که در اداره کل استانی وجود دارد، سه پروژه خانه شطرنج، استادیوم ۱۰ هزار نفری و استخر و همچنین سالن تجهیز شهدای هفتم تیر در نهایت به خوبی خواهد رسید. .

وی ادامه داد: قرچک سابقه طولانی در عرصه ورزش و این شهرستان را با نام فوتسال و سایر رشته‌های ورزشی می‌شناختند که انتظار داریم این رشته را داشته باشیم که مورد علاقه مناطق است، مجدد احیا شود.

فاتحی نژاد گفت: وجود نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در این شهرستان حکایت از علاقه‌مندان به این خطه به موضوع ورزش دارد که مسئول مدیران عامل برای تعیین عنوان برنامه‌ریزی مناسب و پیشنهاد راهکارها در خصوص افزایش سرانه‌های ورزشی بکوش، دوچندان می‌دانند که از این نکته لذت می‌برند. ما نمی خواهیم بنی اسرائیل به خانه خداوند بروند و خانه ای بسازند و خانه ای بسازند و خانه ای برای آنها بسازند.

اینجا محل اجتماع بنی اسرائیل است.

یک دقیقه صبر کن

خروج از نسخه موبایل