تلاش کماندار ریکرو برای کسب بهترین جایگاه در کشورهای اسلامی

یکی از اعضای تیم ملی جذب مردان گفت: به دنبال بهترین جایگاه در بازی های کشور اسلامی برای کسب بهترین جایگاه در جذب انفرادی مردان هستم.

صدیق اشرفی در گفت و گو با اخبار ورزشی درباره دلیل دوری چند ماهه خود از تیروکمان گفت: سال گذشته بعد از جام جهانی فرانسه به دلیل مشغله های زندگی و مشکلات شغلی 6 ماه برای انجام کارهای شخصی ام از تیروکمان دور بودم. البته تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و انفرادی انجام دادم و خیلی از ورزش حرفه ای دور نبودم.

وی گفت: برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی امسال در مسابقات انتخابی تیروکمان شرکت کردم و دوباره توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

یکی از اعضای تیم ملی جذب آقایان درباره این سوال که چند ماه با تیم ملی فاصله دارد آیا تاثیری در کارنامه دارد؟ گفت: من 9 سال سابقه حضور در تیم ملی را دارم و در این مدت چون ارتباطم را با مربیان قطع نکرده بودم، سعی کردم آمادگی جسمانی، فنی و تاکتیکی ام را حفظ کنم تا در صورت بازگشت به تیم ملی. باز هم شکست خواهم خورد

اشرفی درباره وضعیت خود برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی نیز گفت: 8 سال پیش که تیم ملی ریکرو در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت مدال برنز تیمی را کسب کرد، باید به حداکثر توان خود برسم و بهترین ها را کسب کنم. در بخش انفرادی و تیمی قرار بگیرد. البته رسیدن به چنین هدفی زمانی امکان پذیر است که بتوانم رکوردی را که در تمرینات به ثبت رساندم در بازی ها تکرار کنم.

و در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از نظر امکانات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ افزود: این مدت به دلیل اینکه تمامی امکانات لازم برای آمادگی ورزشکاران اعزامی به ترکیه در سایت تیروکمان موجود است مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط رضایت بخش است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل