تمهیدات وزارت ورزش برای بازسازی 141 اماکن ورزشی آسیب دیده در کشور

سجادی در گفت وگو با اخبار ورزشی خبر داد

برنامه وزارت ورزش برای احیای 141 مرکز آسیب دیده ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: 141 مجموعه ورزشی در سراسر کشور در هفته اول سیل آسیب دیدند و اقدامات لازم برای کمک به اماکن ورزشی انجام شده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری اخبار ورزشی در پاسخ به این سوال که در سیل اخیر چند مکان ورزشی آسیب دیده است؟ گفت: گزارش های همکاران و بویژه مدیرکل محترم تهران را بررسی کردم و لیست اماکن ورزشی آسیب دیده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تقریباً از ساعت 48 تا 72 اولین لیست محاسبه شد و در حال پرداخت خسارت هستیم.

او در ادامه گفت: در یک مکان ورزشی، یک طبقه آسیب دیده حداقل دو میلیارد تومان که هزینه آن خسارت است، یا یک چمن طبیعی که گل و ظاهر آن را از بین می برد، ترمیم آن چمن طبیعی حداقل 2- هزینه دارد. 3 میلیارد تومان.

وزیر ورزش و جوانان کاترنشان کرد: چمن طبیعی که در مازندران برای نساجی در نظر گرفته شده بود نیاز به 35 میلیارد تومان اعتبار داشت که رقم سنگینی بود اما الحمدلله تکمیل شد و به زودی به بهره برداری می رسد.

حمید سجادی با اشاره به دستور رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور در سفر به مازندران دستور داد تا این چمن هر چه زودتر مرمت شود زیرا بذر آن در خرداد ماه کاشته شد و طبق گزارش ها چمن خوب است و به زودی آماده بهره برداری می شود. وقتی چنین هزینه هایی برای چمن طبیعی انجام می شود، اگر زیر گل باشد، مرمت آن هزینه زیادی دارد.

سجادی با اشاره به تخریب اماکن ورزشی در سیل اخیر گفت: 141 مجموعه ورزشی در سراسر کشور در هفته اولی که سیل گرفتار شد. تمهیدات لازم به منظور کمک به محل ورزش انجام می شود.

او گفت: در سلول تهران، بازرس محترم تهران پرتلاش و خسته بودند و ساعت 2 بامداد که با ایشان در تماس بودم گفتند که خود بازرس در جایی بوده که خطر جانی دارد اما در ماشین. پس از فروش مقدار معینی و فراهم شدن امکان تردد، تعداد زیادی راکب آفرود و موتورسیکلت های ویژه ای که می توانند در مناطق صعب العبور تردد کنند، به محل اعزام شدند. با دستور دکتر رئیسی هرکس در حد توان خود در خدمت مردم بود و تلاش ما این بود که ورزش کنیم تا بتوانیم در کنار عزیزانمان باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم.

وزیر ورزش گفت: دکتر رئیسی برای مرمت اماکن ورزشی دستورات لازم را در دولت داد و اعتبارات لازم را نیز پیش بینی کرد و هر وقت نامه ای نوشتیم و درخواست کردیم که این حمایت ها را برای جبران خسارت بخواهیم، ​​آقای دکتر مخبر قول دادند که این سرمایه ها باعث می شود که ما بتوانیم در خدمت عزیزان باشیم. همچنین وزارت ورزش می تواند از منابعی که در اختیار دارد استفاده کند.

انتهای پیام//

خروج از نسخه موبایل