توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان ایلام در جذب دانشجو از عراق

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای آنا از ایلام ، هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام به ریاست محمدمهدی ویدکار معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ایلام در ایلام برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: همدلی و موضع مقامات دولتی ایلام در حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام منحصر به فرد است و دولت ایلام پتانسیل بالقوه ویژه ای در جذب دانشجویان از عراق. “اسلام گرای آزاد باشید.

محمدمهدی ویدکار گفت: اقدامات خوبی برای کاهش هزینه های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و افزایش درآمد به ویژه در زمینه اشتغال دانشجویی و درآمد غیر اتباع انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات بسیار خوبی برای افزایش حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است ، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از دولت هیچ کمکی نمی گیرد و بیشتر درآمد دانشگاه به درآمد دانشجو بستگی دارد. شهریه “

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مردم این استان همیشه از انقلاب و رژیم پیشتاز دفاع می کنند و این بالاترین میزان مشارکت مردم در این استان بوده است. انتخابات “.

مدیریت استان ایلام در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی گام برمی دارد

استاندار ایلام گفت: دولت ایلام تمام اقدامات ممکن را برای کمک به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام انجام می دهد و انصافاً برنامه ها و پروژه های پیگیری شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام نیاز مبرم تری دارد. آموزش و پرورش و دانشگاهها باید در این راستا گام بردارند.

محمد نوذری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام برای یادگیری مهارت ، ایجاد درآمد و اشتغال پایدار تلاش می کند ، افزود: این استان 50 هکتار زمین را به دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام واگذار کرده است و 150 هکتار دیگر هم اکنون در حال واگذاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به دنبال حل مشکل استان ایلام است و قابلیت های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازوی قوی دستگاه اجرایی است.

محمد میرزایی حیدری ادامه داد: در صورت راه اندازی پروژه تولید و بطری آب آشامیدنی در ایوان رواق ، علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی و تولید 50 میلیون لیتر آب آشامیدنی بطری شده ، درآمد قابل توجهی برای واحد ایلام ایجاد می شود.

وی توضیح داد که “مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز ایران به عراق در چهل سالگی است و در این رابطه ، در صورت تکمیل و استقرار مهمانسرا و مقبره در مهران ، بیش از 142 هزار زائر از حسینیه می توان سالانه خدمت کرد. “

انتهای پیام/ 4078/4062/

خروج از نسخه موبایل