تیم مدیریت بحران در مراسم اسکار تشکیل می‌شود

به منظور جلوگیری از رسوایی‌های بیشتر؛

پس از رسوایی سال گذشته، جایی که «ویل اسمیت» به «کریس راک» سیلی زد، جوایز اسکار تیمی را برای مقابله با هر اتفاق غیرمنتظره‌ای تشکیل داد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، پس از اتفاقات سال گذشته، جایی که «ویل اسمیت» به «کریس راک» سیلی زد، جوایز اسکار تیمی را برای مقابله با هر اتفاق غیرمنتظره‌ای تشکیل داد.

به گزارش اخبار ورزشی به نقل از گاردین، پس از هجوم  «ویل اسمیت» به صحنه و سیلی زدن به  «کریس راکر در مراسم سال گذشته، یک تیم بحران در اسکار معرفی می‌شود تا هر اتفاق غیرمنتظره‌ای را مدیریت کند. 

 «بیل کرامر»، مدیر اجرایی آکادمی گفت که تیم جدید سناریوهای زیادی را اجرا کرده‌اند تا آماده هر چیزی باشند که ممکن است در مراسم ۱۲ مارس که قرار است توسط  «جیمی کیمل» کمدین آمریکایی اجرا شود، روی بدهد.

 «کرامر» به مجله تایم گفت: «به دلیل اتفاقات سال گذشته، ذهن خود را برای بسیاری از چیزهایی که در اسکار ممکن است رخ دهد باز کرده‌ایم و یک تیم بحران کامل داریم، چیزی که قبلاً نداشته‌ایم برنامه‌های زیادی داریم».

صحنه‌های مراسم سال گذشته بی‌سابقه بود و باعث رسوایی در میان مهمانان داخل سالن دالبی و در سراسر رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان شد.

سیلی اسمیت روی صحنه اسکار در پاسخ به شوخی‌ای بود که «کریس راک» در مورد همسرش «جادا پینکت اسمیت» پس از تراشیدن موهای خود به دنبال تشخیص بیماری آلوپسی انجام داده بود.

با وجود این اتفاق، اسمیت در مراسم ماند و چند دقیقه بعد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» دریافت کرد.

اگرچه او از آکادمی استعفا داد، اما چندین روز دیگر طول کشید تا آکادمی تصمیم خود را در مورد عضویت او اعلام کند و او در نهایت به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار و همه رویدادهای آکادمی محروم شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل