جهانبخش: قطعا امید داریم/ تمام تمرکزمان را برای بازی با ولز ‌می‌گذاریم

هافبک تیم ملی ایران می گوید بازی با انگلیس تمام شده و تمرکز این تیم روی بازی با ولز است.

به گزارش اخبار ورزشی، علیرضا جهانبخش پس از شکست 6 بر 2 تیم ملی ایران مقابل انگلیس گفت: در 20 دقیقه ابتدایی سعی کردیم ساختار دفاعی خود را حفظ کنیم و می دانستیم که بازیکنان انگلیسی بین هافبک ها در تلاش برای گرفتن هستند. توپ را وارد دروازه کنید و از عمق دفاع استفاده کنید. در 20 دقیقه ابتدایی توانستیم خوب کار کنیم اما بعد از گل اول تیم متزلزل شد و بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: وقتی همه چیز را با این کیفیت برای تیم فراهم کنیم قطعا شرایط به نفع آنها خواهد بود. با این حال، در نیمه دوم بهتر شدیم و سعی کردیم رو به جلو بازی کنیم و فشار بیاوریم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما کافی نبود. طبق صحبت هایمان، نیمه اول برای ما بسیار مهم بود و می خواستیم نیمه دوم را با قدرت بیشتری بازی کنیم. اولین بازی چند بازیکن ما بود و به همین دلیل برای نیمه دوم برنامه داشتیم اما متاسفانه نیمه اول گل بدی به ثمر رساندیم و این شرایط را برای ما سخت کرد.

جهانبخش اضافه کرد: مطلقا امیدی نداریم و می خواهیم تمام تمرکزمان را روی بازی با ولز بگذاریم. این بازی برای ما تمام شده است و به بازی بعدی فکر می کنیم. باید خوب آماده شویم و شانس خوبی برای کسب نتایج خوب در بازی بعدی داشته باشیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل