حرف‌های تند تارتار در واکنش به جدایی خرید جدید پرسپولیس

عصر روز عقشت فازی کابری ایران با کریمنتزره از زوب آهن به پرسپولیس روبرشد شد; سینا اسدبیگی در حالی با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و دفتر مدیرعامل باشگاه، قرارداد سه ساله خود را با پرسپولیس امضا کرد که از یک ماه پیش خبر تمدید قراردادش منتشر شده بود.

نکته جالب این انتقال این بود که اسدبیگی از صبح تا ظهر چهارشنبه در اردوی تیم ذوب آهن حضور داشت و حتی ناهار را در کنار شاگردان تارتار صرف کرد اما به شکلی غیرمنتظره پیراهن پرسپولیس را کنار رضا درویش گرفت تا این موضوعی جدید برای کاربران فضای مجازی است. کسانی که اصل ماجرا را نمی دانستند تصور می کردند مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن این انتقال را تسهیل کرده است.

همزمان تارتار در یک بازی دوستانه تیمش را مقابل خانم رفسنجان هدایت می کرد. پس از پایان بازی او و مسئولان باشگاه متوجه این انتقال شدند و خیلی زود مسئولان باشگاه نسبت به این انتقال واکنش نشان دادند و شکایت خود را از باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.

مهدی تارتار در مصاحبه امروز خود نظر خود را درباره این اتفاق و جدایی هافبک های تیمش بیان کرد.

* این بازیکن تا دیروز همراه من بود
سرمربی ذوب آهن در ابتدای صحبت های خود گفت: مطمئن بودیم سینا اسدبیگی قراردادش را تمدید کرده است و به همین دلیل او را در تمرینات پیش فصل پذیرفتیم و در بازی های دوستانه و همچنین در ترکیب تیم ما حضور داشت. در آموزش او تا دیروز هم در اردوی این تیم حضور داشت و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را امضا کرد اما در همان زمان از مسئولان حقوقی تیم خواستم این موضوع را پیگیری کنند.

* این پرونده به باشگاه سپرده شده است
تارتار افزود: همه این امور را به مسئولان قانونی باشگاه سپردم و از آنها خواستم تا پایان ماشین جدی باشند. برای من خیلی مهم است که این پرونده به نتیجه برسد چون این بازیکن یکی از بازیکنان اصلی ما بود و با ما قرارداد بست و طبیعتا باید به عهدش پایبند بود. امیدوارم مسئولان کمیته تعیین وضعیت و سایر نهادهای مرتبط هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند زیرا می تواند مشکل را روشن کند و همچنین تخلف از قانون را برای سایر باشگاه ها و تیم ها پایین بیاورد. به هر حال این پرونده را به مسئولان باشگاه سپردم و از آنها خواستم که پیگیری های لازم را انجام دهند.

*به کسی تکیه نکن اما…
وی درباره وضعیت تیمش بعد از رفتن اسدبیگی گفت: بازیکنان جدا شده زیادی نداشتیم و از همان نقل و انتقالات اول این اتفاق افتاد اما بازیکنان مورد نظرمان را هم خریدیم. البته قبلا هم گفتم که با این وضعیت قیمتی تیم هایی مثل ما طبیعتا نمی توانند با مدعیان رقابت کنند و برای جذب آنها نباید منتظر ماند و دید چه بازیکنانی در بازار باقی می مانند اما ما نمی کنیم. به یک بازیکن و یک فرد تکیه کنیم ما سعي ساخته‌ايم که يک تيم بسازيم; حالا جای ما را جذب بازیکن می کند با اینکه گفتم این قضیه باید تا آخر پیگیری شود و با مقصران برخورد کامل شود چون ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و جذب بازیکن تحت قرارداد در همه جای دنیا جرم است.

* این بازیکن قرارداد را امضا کرد.
وی افزود: این بازیکن حتی یک کلمه هم از جدایی اش صحبت نکرد تا اینکه عکسش با پیراهن پرسپولیس منتشر شد و هیچکس در باشگاه از رفتن او خبر نداشت. حتی اگر قرارداد را امضا کنید و نمایندگان نیز این کار را انجام دهند، تعهد ایجاد می کند. یک بار دیگر از باشگاه می خواهم که این پرونده را به پایان برساند.

* آماده حضور در لیگ برتر
مهدی تارتار در پایان صحبت های خود درباره وضعیت یخ زدگی گفت: در این مدت تیم را آماده کرده ایم و تا شروع لیگ آماده هستیم و انگیزه زیادی داریم که بتوانیم نتایج خوب را تکرار کنیم. فصل قبل از حمایت های مدیریت باشگاه و کارخانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم. همچنین از حمایت هواداران قدردانی می کنم. همچنین از بازیکنانی که در این مدت تلاش زیادی کردند تشکر می کنم و مطمئن باشید در طول فصل با آمادگی پاسخگوی این تلاش خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

258 258

خروج از نسخه موبایل