حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم / صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد

به گزارش شفاف، مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک در خصوص غیبت خود در رقابت های ژیمناستیک قهرمانی جهان گفت: قرار بود پنجم آبان ماه به همراه سرمربیم به مسابقات جهانی اعزام شویم که نشد. خیلی راحت و به چند دلیل نامعلوم فقط سهمیه هایی که ایران به سختی میگیره” براتون دادم. از این اتفاق بسیار ناراحت هستم و منتظر پاسخ مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش در رابطه با این حادثه هستم.

وی افزود: در واقع در این مدت تمرینات زیادی برای حضور در مسابقات انجام داده بودم اما خیلی راحت بود و مثل آب خوردن فرصت حضور در این مسابقه بزرگ را از دست دادم. در عجبم کرا باید با کونی کے با شوم با شوم آیا صدایی هست که به حرف کسی گوش دهد و فکر کند مشکل او را حل کند؟

ملی پوش ژیمناستیک تصریح کرد: تنها امیدی که با حضور در شهر لیورپول داشتم این بود که با کسب رتبه اول و دوم جهان از خدمت سربازی معاف شوم و این پتانسیل را داشته باشم که غیرممکن ها را به ممکن تبدیل کنم. اما نشد. . البته هنوز دیر نشده و تمریناتم را بیش از پیش برای اجرای این توافق در بازی های آسیایی پیگیری خواهم کرد. تنها چیزی که از مسئولان وزارت ورزش می خواهم این است که هر چه زودتر شرایط مشخص شود، زودتر برای مسابقات آینده سخت نخواهیم بود.

پیرمرد گفت: من واقعاً به کشورم علاقه مند هستم و همیشه سعی کرده ام مانند سایر ورزشکارانی که با پیشنهادات کشورهای دیگر مواجه می شوند نسبت به آنها بی تفاوت باشم اما صبر هم حدی دارد و همانطور که برای کشورمان ارزش قائل هستیم. مسئولین هم باید پاسخگو باشند همه کیز کے کے یک ترافه هذا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل