حقوق بشر برای غربی‌ها یک کلاهبرداری برای ساکت‌کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان یک کشور است

مسئول رهبری در دانشگاه ها؛

سرپرست نهاد رهبری دانشگاه گفت: موضوع جنگ و درگیری به قدمت تاریخ بشریت است و جنگ 8 ساله ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است که جنبه های شناختی و معنوی بسیاری دارد.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم قرائت کتاب مخزن خون در دانشگاه پیام. نور تهران شرق ضمن تجلیل از کتاب مخزن خون که به دفاع مقدس می پردازد، گفت: در جنگ 8 ساله; صدام غیرنظامیان را با بمب های شیمیایی به شهادت رساند و از کشورهای مدعی حقوق بشر جوایزی دریافت کرد.

وی به دوگانگی حقوق بشر در جهان اشاره کرد و افزود: حقوق بشر برای غرب ترفندی است که می خواهد ملت را ساکت کند و جوانان یک کشور را ناامید کند و آنچه امروز این کشورها با جنگ نرم می خواهند انجام دهند. فاصله انداختن بین مردم و حکومت است و فساد مردم از نظام است.

رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تجلیل از بانوان و نقش موثر آنان در تبیین آرمان های آنان، به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: وظیفه معلمان و مربیان در جامعه تبیین واقعیت برای جوانان است. باید از کیست پرافتخار و حال سرافراز برای جوانان گفت و انها را صبح به هجمونی سلته آشنا صحت کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل