راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی سمای بیرجند

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به نام دانشجوی زنده یاد امیرمحمد صدیق پور، اقدام ارزشمند خانواده صدیق پور در تامین بیشتر هزینه تکمیل این آزمایشگاه را با تلاش معاونت سما و مسئولین ذیربط به این دانشجویان تسلیت عرض می نماید. استقبال مینماید.


بیشتر بخوانید:

ارائه خدمات در بیش از 140 عنوان آزمایشگاهی و کارگاهی در خراسان جنوبی


وی دانش آموزان امروز را آینده سازان کشور عنوان کرد و گفت: باید قدردان این سرمایه ارزشمند باشیم.

تاسیس آزمایشگاه مرکزی سما بیرجند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی و واحد بیرجند از استعداد و هوش دانشجویان بیرجندی تقدیر کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این استعدادها را به خوبی پرورش دهیم و هدایت کنیم.

هاشمی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید دانشگاه بر روی فعالیت های مهارتی و مهارتی تمرکز خواهد کرد. دانش محور اهمیت آن بیشتر شد و مأموریت افق دانشگاه به آموزش عمومی و مهارت تغییر یافت.

در این مراسم عطاءالله اژدری معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند نیز در خصوص درگذشت دلخراش یک دانش آموز مخلص و پرتلاش مدرسه سما بر اثر بیماری گفت: مرکز را فراهم کردند، تشکر و قدردانی می کنیم. من و شما قدردان آن هستیم

وی با اشاره به رشد بالای 60 درصدی دانش آموزان سما در بیرجند گفت: برای ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس سخت تلاش می کنیم و خوشبختانه موفقیت های ارزنده ای کسب کرده ایم.

به گزارش آنا، در این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از بخش های مختلف آموزشکده سما بازدید و از زحمات همکاران مجموعه و خانواده صدیق پور قدردانی کرد.

انتهای پیام/4117/4062/

خروج از نسخه موبایل