زمین تختی اهواز باتلاق بود/ به داوری باختیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا طلایی منش در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار داشت: اولین نبرد ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان میدان بود، فوتبال می تواند. در این زمین بازی نمی شود و این مایه تاسف است.” .

وی افزود: سازمان های لیگ اجازه برگزاری مسابقات در چنین زمینی را ندهند، چگونه می خواهیم با این زمین پیشرفت فوتبال را ادامه دهیم؟

وی با اشاره به وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز گفت: متأسفانه زمین چمن ورزشگاه در شأن لیگ دسته یک فوتبال کشور نیست.

طلایی منش افزود: شکست دیروز در اهواز چمن را به باتلاق تبدیل کرده و نمی توان در این زمین فوتبال بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برای این بازی برنامه داریم، گفت: واقعا می دانیم از این بازی چه می خواهیم و با آن برنامه وارد زمین شدیم.

وی گفت: در نیمه اول بازیکنان خوب بازی کردند و موقعیت های خوبی ایجاد کردند و در نیمه اول توانستیم به خوبی حریف را کنترل کنیم.

وی با اشاره به نیمه دوم گفت: برای تمام اتفاقات و دقایق بازی به جز داوری بازی برنامه ریزی کرده ایم و مانند دیدارهای گذشته همچنان با مشکل داوری مواجه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: داور در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرد، در تصویر تلویزیونی کاملا مشخص است که این برخورد در خارج از محوطه جریمه رخ داده است.

طلایی منش با اشاره به اینکه داور در این هفته امتیازات زیادی را از ما گرفته است، خاطرنشان کرد: در بازی با ملوان، مقابل مس کرمان در همدان پنالتی نگرفتیم، داور در مسابقه به حریف پنالتی داد. بازی گذشته. دقایق و یک سری خطاها ادامه پیدا کرد.” او گفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: امیدواریم کمیته داوران داوری را بررسی کند.

من باید بگویم؛ تیم فوتبال شهرداری همدان عصر شنبه از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در دقیقه 53 با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم مغلوب استقلال خوزستان شد.

خروج از نسخه موبایل