سجادی یک روز هم آرامش ندارد/ عملکرد وزیر ورزش و جوانان مثبت بوده است

مورد ویژه “برای مردم”

مسعود سلیمانی: سجادی یک روز هم عرض المزید دهرد / عملکرد وزیر ورزش و جوانان مثبت است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: وزیر ورزش و جوانان آرام نیست.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص ارزیابی خود از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: در سال 1385 در سال 1394 از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان خبر داد. متأسفانه بسیاری از کشورهای جهان در مقابل رشد و موفقیت ایران در عرصه های مختلف مقاومت عجیبی دارند و این یعنی هر مسئولی که برای اداره امور سر کار بیاید دچار مشکل می شود. من نمی خواهم زیاد در مورد سیاست صحبت کنم، اما فقط به یک موضوع اشاره می کنم، زمانی که یک هفته در قطر بودم، همان ناآرامی هایی که گاهی در کشورمان می بینیم، دو بار در قطر هم اتفاق افتاد، اما هیچ رسانه ای نشد. آن را پوشش داد اما وقتی به کشورمان برگشتم دیدم اخبار ریزگردهای ایران در تمام شبکه های اجتماعی متعلق به کشورهای دیگر منتشر می شود و دولت از این موضوع برای شکست خود استفاده می کند.

او اضافه کرد: در رابطه با وزیر ورزش و جوانان هم باید بگویم که خانواده ورزش از دولت جدید می خواستند یک فرد ورزشی برای این جامعه انتخاب کنند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد اما متاسفانه از روزی که دکتر سجادی معرفی شدند و تا زمانی که ایشان به عنوان وزیر ورزش منصوب شد و وارد وزارت ورزش و جوانان شد. سوال منتقدان این است که آیا وزیر از روز اول حضورش آرامش دیده است؟ یک روز در خانه است؟ وقتی روزانه رسانه ها را رصد می کنیم، چیزی که به چشم می خورد، حضور دکتر سجادی مانند سایر وزرا در استان های مختلف برای رسیدگی به مسائل و مشکلات است.

سلیمانی گفت: وزیر ورزش در جایگاه حمایت از سجادی است. குத்து கிர் மாய்கு க்கு க்குக்குகக் من شخصا عملکرد آقای سجادی را مثبت ارزیابی می کنم و قطعا امیدوارم اگر منتقدان خیلی تند باشند شاهد روزهای خوبی در ورزش خود باشیم.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل