اقتصادی

«شاه اسماعیل» در جشنواره تئاتر فجر

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه کار خود را با اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

به گزارش اخبار ورزشی، روز چهارشنبه و در پنجمین روز این دوره از جشنواره، تالار وحدت همچنان شاهد اجرای نمایش «ایرانیان» نوشته و کار رضا صابری است که یک تک اجرا در ساعت ۲۰ دارد.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «کرنر زیر درختان بلوط» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی می‌شود که از شهر ایلام دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ دارد.

در تالار چهارسو اما نمایش «در و گبر و یک قرص نان» نوشته و کار داود فتحعلی بیگی اجرا می‌شود که به عنوان کاری از کرج در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش نیز در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی هم فردا میزبان نمایشی از گچساران است، نمایشی با عنوان «مادرم زری سر زا رفت».

متن این نمایش نوشته محمود خرم‌آزادی است و داود پارسا کارگردانی آن را بر عهده دارد، این اثر نمایشی در دو سانس ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار سایه در روز چهارشنبه میزبان نمایشی نیست و این در حالی است که تالار مولوی شاهد اجرای نمایش «لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی خواهد بود.

این نمایش کاری از شهرستان ارومیه است که در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

«شاه اسماعیل» عنوان نمایشی است که روز چهارشنبه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. متن این نمایش را علی حسن‌زاده نوشته و غریب منوچهری آن را کارگردانی کرده است. این اثر نمایشی که از پارس‌آباد در جشنواره حضور دارد، دو اجرا در نوبت‌های ۱۷ و ۲۰ خواهد داشت.

تالار استاد سمندریان روز چهارشنبه اجرایی ندارد و دست آخر اینکه تالار حافظ در این روز میزبان نمایش «هفت شبانه‌روز» نوشته آرش رضایی است که با کارگردانی مشترک فروزان حسینی و مهدی روزبهانی اجرا می‌شود. این نمایش نیز کاری دیگر از کرج است که در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا