شهدا الگوی پهلوانی کشتی گیران هستند

موسوی لارگانی: شهدا الگوی پهلوانی کشتی گیران هستند

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا بهترین الگو برای کشتی گیران از نظر پهلوانی هستند.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس با تقدیر از رییس، اعضای هیات رییسه و کارکنان فدراسیون کشتی کشور در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در محل فدراسیون کشتی گفت: شهدا الگوی پهلوانی و از خود گذشتگی برای محافظت از وطن هستند و برگزاری چنین مراسمی موجب تقویت روحیه پهلوانی و وطن دوستی ورزشکاران کشور از جمله کشتی گیران می شود.

این نماینده مجلس که خود نیز عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی است، با اشاره اقدامات فدراسیون در ترویج روحیه انقلابی و پهلوانی میان کشتی گیران کشور گفت: جا دارد بصورت ویژه از توجه علیرضا دبیر رییس فدراسیون به چنین موضوعات مهمی تقدیر و تشکر کنم.

موسوی لارگانی در ادامه خواستار حمایت بیشتر از رشته کشتی در کشور شد و افزود: کشتی گیران به گواه آمار بیشتر مدال را برای کشور در عرصه های منطقه ای، قاره ای، جهانی و المپیک برای کشور به ارمغان آورده اند و لذا هر چه از این رشته ورزشی حمایت شود، موفقیت کشتی گیران نیز بیشتر خواهد شد.

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح روز دوشنبه 22 اسفندماه در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

پس از گذشت بیش از 3 سال، فدراسیون کشتی میزبان دومین شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که در این مراسم جمعی از مردم عزیز، قهرمانان، پیشکسوتان، مسئولان ورزشی، سیاسی و لشگری حضور داشتند.

انتهای پیام//

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل