شکست تیم ملی بسکتبال مقابل چین/ شانس صعود بلندقامتان کم شد

شکست تیم ملی بسکتبال مقابل چین/ شانس صعود به تیم ملی کاهش یافت

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین دوره جام جهانی مقابل چین شکست خورد تا تلاششان برای صعود به جام جهانی به تعویق بیفتد.

خبرگزاری به اخبار ورزشی؛ شاگردان سعید ارمغانی از ساعت 17 امروز در پنجمین پنجره انتخابی جام جهانی 2022 در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به استقبال تیم بسکتبال چین رفتند.

سینا واحدی، پیتر گریگوریان، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، بهنام الخاکری، محمد جمشیدی، سجاد کاپان، سالار منجی، نوید رزایی فر، متین آقاجانپور، جلال آقامیری و حامد حدادی 12 بازیکن ایرانی در این دیدار بودند. تیم ایران در کوارتر اول این دیدار عملکرد بهتری داشت و توانست 21 نتیجه از 20 نتیجه را به تنهایی بگیرد.

در کوارتر دوم چین بهتر عمل کرد و با نتیجه 22 بر 13 پیروز شد. در کوارتر سوم چین نیز عملکرد بهتری داشت و با نتیجه تقریبا 18 بر 17 به پیروزی رسید تا فاصله دو تیم بیشتر شود.

در کوارتر چهارم که بسیار تعیین کننده بود، با وجود شروع خوبی که ملی پوشان داشتند و فاصله را به 2 امتیاز رساندند، چینی ها با 2 ضربه سه امتیازی فاصله را به هفت امتیاز رساندند و در نهایت این اختلاف به 9 امتیاز رسید. تیم ملی در روز بازی بعدی به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این بازی حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین دوره جام جهانی 2023 به مصاف استرالیا می رود. با توجه به نتایج کسب شده در پنجره های قبلی، تیم بسکتبال ایران در این 2 بازی نیاز مبرمی به پیروزی داشت و با توجه به شکست در این بازی، اکنون کار برای شاگردانی که به جهان آورده شده اند، دشوارتر شده است. جام جهانی 2020 به میزبانی مشترک ژاپن، فیلیپین و اندونزی و در 5 شهر برگزار می شود.

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل