شکست سنگین محمدعلی گرایی در تورنمنت لهستان/ ساروی فینالیست شد

به گزارش شفاف، در جریان رقابت های کشتی پیت لاسینسکی جم در ورشو پایتخت لهستان، محمد علی دارنده 3 مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه مارکو کروگر از دانمارک را شکست داد. از 10 تا 6 وی سپس در دیدار مقابل آندرس از نروژ با نتیجه 9 بر یک پیروز شد اما در نیمه نهایی مقابل لوای از مجارستان در همان دقیقه اول با نتیجه سنگین 9 بر صفر شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. به روی تشک نمی رود.

اما در وزن 82 کیلوگرم محمد حسین محمودی در دور اول با نتیجه 5 بر یک از فنلاند گذشت اما در دور دوم با نتیجه 8 بر 5 مغلوب نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی به مصاف پیتر نواک از جمهوری چک رفت و در پایان با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار برگشت شد.

در وزن 97 کیلوگرم محمد هادی سروی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل لیائو یان از چین به برتری رسید. و در دور دوم و با نتیجه 8-0 (اعتصاب فنی) مقابل تایرون اوسترکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم مقابل آروی ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 11 بر یک پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الکس زوک از مجارستان با نتیجه 3 بر 2 به مدال نقره جهان دست یافت و راهی فینال شد.

سارویی در فینال مسابقات جهانی 2022 نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل این کشتی گیر به برتری رسید.

خروج از نسخه موبایل