عابدی: ایجاد رشته‌های میان‌رشته‌ای اولویت آموزشی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاجی‌زاده معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با سیدمحمد موسوی رئیس جمهور و اعضای هیئت رئیسه. زشکی زشکی بیرجند دیدار و پایین رفتند.


راستی:

زاد اسلامی زاد اسلامی سازمان


سیدحسن هاشمی در این دیدار با تبریک انتصاب ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حکم انتصاب موسوی‌میرزایی به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که توسط دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده به وی تقدیم کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات موسوی میرزایی و همه همکاران تلاشگر وی و کادر درمان است که در خط مقدم مبارزه با بیماری باجان و دل مجاهدت می‌کنند به بیان تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش عالی استان پرداخت و با نکوداشت بنیان‌گذاران دانشگاه‌ها. استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امسال 40سالگی خود را در پیش رو دارد و رخداد بسیار بزرگ گام دوم این دانشگاه با هزار ایده استارت آپ و هزار شرکت فناور خلاق و هزار گروه پژوهشی خرداد امسال در تهران برگزار می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تحقیقات برجسته و باپشتکار کشورمان هست، به همین دلیل هم اهتمام ویژه‌ای به مسائل دانش‌بنیان دارد و با تدبیر و نگاه به او همه معاونت‌های دانشگاه موضوعی و ساختاری دانشگاه است. بسیار محبوب و محبوب شده است.

هاشمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی درزمینه بارورسازی ابرها در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و تولید این واحد دانشگاهی به تائید کشور روسیه رسیده و با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

وی با اشاره به درخشش مرکز رشدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سطح کشور به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی درزمینهٔ علوم پزشکی پرداخت و گفت: این دانشگاه درزمینهٔ رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری، مامایی و بهداشت محیط نقش و سهم ارزنده‌ای در توسعه. ایستگاه و ضلع شرقی معبد بسته بود و ما با تعداد زیادی مهمان اجازه ورود به بیمارستان را پیدا کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: قطعاً این رسالت مهم با همدلی و هم‌افزایی ریاست و کادر علمی دانشگاه علوم پزشکی استان به نتیجه مطلوب و بررسی می‌رسد.

در ادامه این دیدار موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند از حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: آزاد دانشگاه اسلامی یکی از بازوهای قدرتمند و پرتوان علمی کشور است.

موسوی میرزایی با اشاره به استان خراسان جنوبی در بسیاری از زمینه‌ها ازجمله صنعت، استانی کم و محروم است: استان خراسان‌جنوبی و مخصوصاً شهر بیرجند از نظر آموزشی و دانشگاهی از سایر مناطق کشور موقعیت بهتری دارد.

وی همسویی و همافزایی دانشگاه‌ها را برای توسعه آموزش عالی استان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درزمینه فنی مهندسی می‌تواند خدمات خوبی به دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهد.

و بنی اسرائیل به تعداد اسامی بنی اسرائیل بنی اسرائیل.

عابدی نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جلسه با اشاره به تفاهم نامه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، رشته های میانرشته مانند حقوق پزشکی، ادبیات پزشکی، هنر و سلامت را تشکیل می دهند و می گوید: ما جزء استان هایی هستیم که تولید می کنند. ما حقیقت را شناختیم و حقیقت را می دانیم.

//

خروج از نسخه موبایل