عادل فردوسی‌پور، برنده جایزه انجمن سوتا

: کتابخانه:

انجمن فناوری دانشگاه شریف (SUTA) یک انجمن مستقل از اساتید ، دانشجویان و کارکنان فعلی و سابق دانشگاه صنعتی شریف است که در سان دیگو آمریکا مستقر است و هدف آن تقویت روابط علمی و حرفه ای بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شریف است. در داخل و خارج از کشور این کشور تاسیس شده است. هر دو سال یکبار ، انجمن به چندین شخصیت به نخبگان فعلی و دانشگاه صنعتی شریف سابق هدیه می دهد.

بر اساس بیانیه رسمی انجمن فناوری دانشگاه شریف ، جایزه “موفقیت فارغ التحصیلان” در سال 2020 به عادل فردوسی پور اعطا شد.

“امسال SUTA دکتر عادل فردوسی پور ، مجری برنامه 90 مشهور و استاد دانشکده صنعت در دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان برنده جایزه موفقیت تحصیلات تکمیلی انتخاب کرده است. ، نبوغ ، روح و شخصیت بی دریغ. “عادل فردوسی پور نمونه ای عالی از چگونگی تلفیق یک سیستم آموزشی دانشگاهی در سطح جهانی با علایق و منافع شخصی می تواند منجر به ایجاد داستان های موفقیت شود به گونه ای که فراتر از حوزه علمی باشد و به طرق مختلف به افتخار جامعه است. “

پروفسور محمود تبیانی ، استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف ، پروفسور بهرخ خوش نوویس ، استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، پروفسور مونا جراحی از دانشگاه کالیفرنیا و مهندس حسام آرماندی ، یک کارآفرین برتر ، برندگان جوایز انجمن دانشگاه شریف در سال های اخیر بوده اند این.

خروج از نسخه موبایل