علیرضا دبیر: اجازه نمی‌دهم مشکلات به تیم های ملی راه یابد/ یادمان باشد کجا بودیم و امروز کجاییم

رئیس فدراسیون کشتی درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، علیرضا دبیر در نشست خبری خود که در فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: اجازه نمی دهم برای تیم های ملی مشکلی پیش بیاید و سینه ام را جلو می گذارم و حرفم را می زنم. سالی که فدراسیون را تحویل گرفتم 59 میلیارد بدهکار بودیم. به یاد بیاورید که کجا هستیم و اکنون کجا هستیم. من همیشه گفته ام که باربر هستم. مثلا لباس های من را مسخره می کنند. من از 17 سالگی حتی کشوری ندارم که لباس بپوشم. امروز صبح میرم پروژه من یک فرد عملیاتی هستم و در راس پروژه هستم. אז אנט את אדם פני אתמות וכץת מי שומ ו בא בקקה ה מין מןן پس چطور انتظار داری که من همیشه کت و شلوار باشم؟ آیا آن دنیا لباس خوب می پوشد و مارک خاصی می پوشد؟

رئیس فدراسیون کشتی درباره قهرمانی تیم های جوانان و نوجوانان در مسابقات جهانی گفت: در سال 1398 که کشتی را تحویل گرفتم کارت ملی کشتی زیر 30 هزار نفر بود که نیمی از آنها نیز کشتی گیر بودند اما امروز ما بیش از 260 یا 270 هزار کشتی گیر داریم. من به هر استاني مي روم سعي مي‌كنم جلبو و غير السلون. به ريز نوشتيم به كجا بايد برسيم البته ایراداتی هم دارد و اتاق نداریم. از برنامه، ما بسیار هیجان زده هستیم. در زمان كروناي امريكين ها كلبوشان باز بود اما اينجا هر چي لطمس مي‌كرديم باز كرديم.

وی افزود: در رده نوجوانان و جوانان هر مسابقه ای به لطف خدا نتیجه گرفتیم. از روز اول داسروم باخت ها بری من و بردها بری همه. کنک کستی امروز حالش خوب است SATISFIINGBAXH AST. خوشحالم که کشتی می تواند حال مردم را بهتر کند. این برای من بسیار مهم است. خوشحالم به کسی که در باشگاهش الگوی یک نفر را تمرین می کند و باشگاهش شلوغ است یا منصور برزگر که مربی کسی است که در باشگاه کار می کند. هدف این است که مردم به کشتی افتخار کنند، مثل برزیل و انگلیس برای فوتبال، ژاپن برای جودو و کره برای تکواندو. در ایران هر کرتری با خلم حال می کند و همه برد ایران با کشتی درداند

ادامه هید…

خروج از نسخه موبایل