فان دایک: وضعیت ما هم مثل یونایتد است

مدافع لیورپول منتظر یک بازی نزدیک و حساس با یونایتد در هفته سوم لیگ برتر است.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از دیلی میل، لیورپول فصل جدید لیگ برتر را تقریباً به خوبی یونایتد آغاز نکرده و 4 امتیاز از سیتی مدافع عنوان قهرمانی فاصله دارد. ویرجیل فن دایک، مدافع تیم ملی هلند قبل از بازی حساس با یونایتد به هم تیمی هایش درباره این دیدار هشدار داد.

فن دایک درباره دیدار با یونایتد در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی خارج از خانه نخواهیم داشت اما امیدوارم تعدادی از مصدومان به تیم ما برگردند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. بازی چندین سال برای شکست خارج از خانه یونایتد با مشکل مواجه بودیم اما فصل گذشته موفق شدیم نتیجه بزرگی کسب کنیم و امیدوارم این بار هم بتوانیم در زمین آنها پیروز شویم و 3 امتیاز را کسب کنیم. آنها فصل را مثل ما خوب شروع نکردند. بنابراین دیدار با این تیم در اولترافورد جالب خواهد بود. منچستر تیم خوبی با بازیکنان با کیفیت است. بدیهی است که بازیکنان منچستریونایتد با مشکل کمبود اعتماد به نفس روبرو هستند اما این بازی فرصت بزرگی برای نجات آنهاست.

دیدار منچستریونایتد و لیورپول در شهر دوشنبه در اولدترافورد برگزار خواهد شد.

داروین نونز، مهاجم اروگوئه ای جدید لیورپول که در تابستان امسال با مبلغ بسیار بالایی به این تیم پیوست، هفته قبل به دلیل خطای شدید روی بازیکن کریستال پالاس از بازی اخراج شد. این بازیکن به دلیل خطاهای شدید و عمدی با سه بازی محرومیت مواجه خواهد شد و سه بازی بعدی تیمش از جمله بازی حساس مقابل منچستریونایتد در هفته سوم لیگ برتر را از دست خواهد داد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل