فدراسیون فوتبال آلمان: فلیک سرمربی می‌ماند

با وجود حذف از جام جهانی

فدراسیون فوتبال آلمان تایید کرد که هانس دیتر فلیک به هدایت تیم ملی این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان نشست مهمی را با فلیک در فرانکفورت برگزار کردند. این جلسه چند روز پس از توافق تلخ برای حذف مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اتفاق افتاد.

در پایان این جلسه مهم مشخص شد که سرمربی 57 ساله حداقل تا جام جهانی 2024 هدایت این تیم را ادامه خواهد داد.

فدراسیون فوتبال آلمان تایید کرد که نتایج دیدار سه جانبه با فلیک، برند نوین دورف (رئیس فدراسیون) و هانس یواخیم واتسکه (نایب رئیس) مثبت بوده است.

این مسئول فنی آلمان پس از این دیدار گفت: تیم و همکارانم مشتاقانه منتظر جام جهانی 2024 کیشورمان هستند. ما به عنوان یک تیم می توانیم بیشتر از بازی هایی که در قطر انجام دادیم به دست آوریم. متأسفانه آنجا موفق شدیم. אז אנ פנד גרפים ו בה פיקר אינדה ישדים.

نوین دورف به عنوان بالاترین سالن فوتبال آلمان نیز شناخته می شود و ما به فلیک و همکارانش اطمینان کامل داریم. ما معتقدیم که همه در کنار ما می توانند در رویداد کشورهای موفق حضور داشته باشند.

یک سال پیش و پس از پایان دوران یواخیم لو، هدایت تیم آلمان را برعهده گرفت.

تیم او در اولین بازی جام جهانی قطر تا پایان بازی با ژاپن یک بر صفر بود اما دو اشتباه فردی مرتکب شد و بازی را دو بر یک واگذار کرد.

در ادامه مقابل اسپانیا با تساوی 1-1 و پیروزی 4-2 مقابل کاستاریکا به پایان رسید، اما با وجود داشتن امتیاز مساوی با اسپانیا (4 امتیاز) به دلیل تفاضل گل، سوم شد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

شاید پس از این توافق تلخ، رسانه ها قرارداد خود را تا سال 2024 با فدراسیون لغو کرده باشند، اما طبق توافق روز گذشته، تصمیم بر ادامه همکاری گرفته شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل