فروغی مخالف تغییر و تحول در کادرفنی بود/ به تیم تپانچه ضربه زدند

سرمربی سابق تیم تاپانче дер гавитьвого ба Ана:

سرمربی سابق تیم تاپانچه کیشورمان گفت: اعضای کمیته فنی بررسی کنند که چرا فروغی به تیم ملی رفت و نتیجه دور از انتظار بود.

احمد نجفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم تیراندازی با تپانچه در مسابقات جهانی مصر گفت: چند ماهی است که با تصمیم فدراسیون تصمیم گرفته شده است. هدایت تیم ملی تپانچه را برعهده نخواهد داشت، شرایط تیم نیز تغییر کرده و تمرینات و برنامه مربیان نیز تغییر کرده است و اکثر تیراندازان از نظر روحی آشفته هستند. اگر تیراندازان در دوران حضور او در تیم ملی به آمادگی کامل رسیده بودند، رکوردهای خوبی هم ثبت کرده بودند. بیشترین فشار برای قهرمان المپیک اولین مسابقه بعد از المپیک بود. من با کمک آقای فروغی که اولین مدال طلای المپیک را کسب کرد به لهستان رفتم. 4 امتیاز بالاتر از رکورد خود در المپیک.

تیراندازان با وجود ردوی منزلوی افت کرد

وی گفت: بالاخره با تغییراتی که در بدنه فدراسیون تیراندازی رخ داد تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتند. حالا فرقی نمی کند به عنوان سرمربی کنار تیم باشم یا نه، اما تیمی که برای آن زحمت کشیدم و زمانی که تیم را تحویل گرفتم رکورد بیش از 580 نفر را داشت اما بعد از آن تیم هم در آن حضور داشت. دیدارهای آذربایجان و برزیل اما عملکرد خوبی نداشتند و تیراندازان ناکام ماندند. با وجود اینکه اردوها به صورت سازماندهی شده برگزار شد و شرایط خوبی داشت اما نتایج قابل قبول نبود و رکوردها قابل قبول نبود. بالاخره فدراسیون باید پاسخگو باشد. در اکثر موارد کمیته فنی به برنامه های ما در آن زمان اعتراض می کرد و حالا باید بررسی کنند که چه اتفاقی برای تیم افتاده است. تیراندازانی که خوبی ریکدــــــــــــــــــــــــرــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فروغی بعد از المپیک 4 امتیاز بالاتر از رکورد بود اما حالا ضعیف ظاهر شد

سرمربی سابق تیم ملی تاپانچه کیشورمان در مورد عملکرد فروغی گفت: فروغی کاهرمان ارزنده کیشورمان است. اعضای کمیته فنی بررسی کنند که چرا به تیم ملی رفت و نتیجه دور از انتظار بود. حتی بعد از المپیک هم به مسابقات لهستان اعزام شدیم و فروغی 4 امتیاز بالاتر از رکورد آنجا گرفت.

فروغی با تغییرات کادرفنی مخالف بود

نجفی با اشاره به عملکرد فروغی بیان کرد: ورزشکاران در رأس نیاز به مربی دارند، وقتی مربی پشت تیرانداز می نشیند ممکن است نقاط ضعفی ببیند که متوجه آنها نشود اما از نگاه سرمربی همه مشکلات دیده می شود. حتی فروغی به خاطر تغییرات با رئیس فدراسیون صحبت کرده بود و گفته بود در این فرصت تغییر و تغییر در راس تیم ملی درست نیست اما متاسفانه فدراسیون تصمیم نهایی را گرفت و تغییر داد. ، نتیجه این مسابقه هم مشخص است. کمانداران پیش از این مدت ها در اردو حضور داشتند و مسابقات متعددی را در آن سمت برگزار کرده بودند و مدعی بودند که آمادگی بالایی دارند و در مسابقات جهانی حضور داشتند اما نتیجه چیز دیگری بود.

در به دروگ در کے کے کے افت کرده است

تاپانچه سرمربی سابق تیم ملی گفت: فروغی تیراندازی با استعداد است و تیراندازان به دلیل تغییراتی که در وجودشان ایجاد شده، از نظر روحی، روحی و روانی تحت تاثیر قرار می گیرند. نصر اصفهانی سال ها تحت کنترل او بوده و با چه کسانی کار کرده است، در لهستان با کمک فروغی رکورد بالاتری داشته است اما فروغی در مصاحبه ای گفته است که این موضوع توسط خود فروغی پیگیری شده است. به نظر من باید عملکرد یک مربی را دید و در مورد آن اظهار نظر کرد. تجربه معلم مشخص است که چه عملکردی دارد و چند شاگرد تربیت کرده است.

من با فدراسیون مشکلی ندارم اما تصمیم گرفتم آنها را حذف کنم

وی در مدر کرایی کرایی او از تیم ملی کرد کرد: من با فیدراین هیک هیک نِیںدم حدود 25 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم، چهار دوره سرمربی تیم ملی بودم و عملکرد و نتایجم نیز کاملا مشخص است. فروغی در المپیک توکیو با هدایت او به مدال طلا رسید. بالاخره تصمیم فدراسیون بود که کادرفنی را تغییر دهد. واقعا خوب بود، رکوردهای خوبی نداشتیم اما حالا باخت بچه ها را در این مسابقات دیدیم.

رئیس فدراسیون همچنین متوجه عدم پذیرش عملکرد مربیان توسط تیراندازان شد

نجفی درباره عملکرد تیمی کمانداران خاطرنشان کرد: عملکرد تیمی مهم نیست و حتی در المپیک هم نتایج انفرادی مهم است. سطح مسابقات آنقدر بالا نبود که کمانداران بتوانند به آن برسند. در واقع تنها دو تیم از نظر رکوردی رکورد بسیار خوبی داشتند و بقیه رکوردها متوسط ​​بودند اما باز هم شاهد بودیم که تیراندازان ایرانی نتوانستند رکورد خوبی را ثبت کنند. رئیس فدراسیون هم متوجه شد که تیراندازان به عملکرد مربیان خود معترض هستند که قربانی گفته الان وقت تغییر نیست و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل