فولاد چاره‌ای جز دفاع نداشت/ پنالتی واضح استقلال را نگرفتند

صبو شهبازیان در گفت وگو با اخبار ورزشی

فولاد کاره‌ای جز دفع نادهد / پانلتی ایستړل را نگرند روشن

مدافع تیم اول استقلال نظر خود را درباره شرایط فنی آبی پوشان در دیدار مقابل تیم فوتبال بیان کرد.

صبو شهبازیان گفت: من در ورزشگاه بودم و بازی را با دقت تماشا کردم. بازی خوب را تماشا کردیم. هر دو تیم جزو تیم های بالای جدول هستند و استقلال هم از شرایط میزبانی سود می برد. در نیمه وال به ناظرم با تعلیم به که فولاد به سمر بازی کرد خط هافبک استقلال توپ را به سمت دروازه منتقل نکرد و توپ به مهاجمان نرسید. ساپینتو نظرش را تغییر داد. سمت چپ و میانه زمین را هم تقویت کرد. استقلال در نیمه دوم چهره متفاوتی داشت، در نیمه دوم دو موقعیت خطرناک در محوطه جریمه رخ داد. موقعیت اول پنالتی بود. کارشناسان باید نگاه کنند اما داور برای استقلال پنالتی نگرفت.

او ادامه داد: در كل استقلاد در هما شد اوازد و فولاد كاره آي جز دفعنده بالاخره توانست به هدفش یعنی یک امتیاز برسد. بهترین بازیکن روی زمین؟ بازی 100% عالی نبود اما طرفداران واقعا خوب کار کردند. مهری، نیک‌نفس و جلالی به عنوان بازیکنان تعویضی بسیار خوب بودند و با حضور آنها بازی تغییر کرد.

پیشکسوت ابی‌بوشان کرد روند روند سیپیتوران سیپیتونتو کرد: استقلال اخیرا 2 برد و مقابل فوتبال کسب کرده که تیم خوب و مساوی است. این یعنی استقلال آنقدرها هم بد عمل نکرده است اما از نظر ساپینتو هنوز نتوانسته با تیم نخبه رقابت کند. استقلال از نظر سهم بسیار خوب است و هر چه بیشتر ساپینتو را بشناسید، قهرمان شدن استقلال برای استقلال آسانتر است. غيبت ساپينتو؟ قطعا این یک تاثیر معنوی است و حضور او می تواند به بازیکنان انرژی بدهد، اما از نظر فنی همه چیز در تمرینات اتفاق می افتد و اینطور نیست که تاکتیک ها از بین برود.

شهبازیان افزود: استقلال تیم فوق العاده است و در همه بازی ها باید پیروز شود. چه داخل تهران و چه بیرون. بازی با فولاد تمام شد و بازیکنان باید به فکر بازی بعدی باشند.

سرمربی تیم جوانان استقلال گفت: مهره های خوبی داریم و فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم. به پیکلتم بازی کردن را اید می‌دهم. ما نفرات خوبی داریم و امیدواریم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. من شک ندارم که بازیکنان توانایی قهرمان شدن را دارند. ارتباط با ساپینتو؟ و را در دیدار امیداهی استکللای در دیدم کوش و بش داشتیم اما امایک این دیدارها روزید دار بهدا براه براک با کا با استه های ساتینتو میبیرنت.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل