قایدی منتظر فرهاد مجیدی است؟

به رسانه های خبری بروید؟ در خانه خداوند نمی توان پول زیادی داشت. در هر یک از این مکان ها، چیزهای زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای امرار معاش و یک شهر بزرگ استفاده کرد.

در همین راستا برخی منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شده‌اند که مهدی قایدی با فرهاد مجیدی تماس گرفته و به مربی خود اطمینان داده که در ماندن او در استقلال وی برای بازگشت مشکلی ندارد و برای این مربی و تیمش بازی می‌کند.

این در حالی است که این روزها برای جدایی فرهاد از استقلال جدی هستند و این مربی برای سفر به امارات و بازی با رفقای قدیمی‌اش آماده می‌شود و در این میان شرط قائدی برای بازگشت، حضور قهرمان سابقش در استقلال است.

این که مهدی قائدی در مقابل باشگاه استقلال قرار دارد که میلیون ها هوادار را در پس خود می بینند تا چه اندازه صحیح نیاز به تحلیل و کارشناسی بیشتر دارد اما این حقیقت است که اگر بازیکنان نسبت به تیم های پرهوادار عرق داشته باشند، هیچگاه یا نبودن. ما نتوانسته ایم حق راه مردم را پیدا کنیم.

مهدی قائدی هیچ اظهار نظر رسمی درباره بازگشتش به استقلال منوط به حضور مجیدی ندارد و این خبرها را بیشتر به رسانه‌ها شنیده‌ها به چشم می‌خورد.

راستی:

خروج از نسخه موبایل