لغو سفر دوچرخه‌سواران معلول به فرانسه

به گزارش شفاف، مهدی محمدی گفت: مسابقات قهرمانی جهان پارادوکس سیکل 28 شهریورماه در فرانسه برگزار می شود.

وی گفت: در این مسابقات از آنجایی که رده بندی بین المللی نیز برگزار شد، قرار بود بهروز فرزاد با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کند که متاسفانه شرایط اعزام وی فراهم نشد.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا 2022 هندوستان افزود: البته هدف اصلی بازی های پاراآسیایی هانگژو چین است و تمرکز اصلی من روی این بازی هاست تا بتوانم بهترین مدال را کسب کنم.

وی درباره نحوه تمرینات خود برای آمادگی برای حضور در هانگژو چین گفت: چون در سیاست کمیته ملی پارالمپیک شانس کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی در لحظه ای که مسابقات است. نه جلوتر، تمرکز اصلی روی ماشین است، تصمیم گرفتم بدنسازی کنم تا حداقل خودم را برای این بازی ها آماده کنم.

وی با انتقاد از اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با وجود اینکه چند سالی از کسب مدال در پیست و جاده می گذرد اما هیچگاه تحت حمایت مسئولان استان زنجان نبوده ام. چون پیست مناسبی در زنجان وجود ندارد باید تمریناتم را در جاده دنبال کنم که متأسفانه خطرات جانی زیادی برایم به همراه دارد و برای جلوگیری از این خطرات چندین بار از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست بدرقه کردم که این امر باعث شد که این امر بدرقه شود. متاسفانه بدون توجه به این موضوع ارزشی برای مدال خود قائل نشدند.

محمدی در پایان گفت: با وجود اینکه تنها مدال آور استانی در رشته دوچرخه سواری هستم، اما هیچ وقت تحت حمایت آنها نبوده ام و تنها زمانی که مدال بگیرم مسئولان با گرفتن عکس یادگاری متوجه می شوند که من کی هستم.

خروج از نسخه موبایل