لیست قیمت محصولات شرکت بیز

محصولات دکتر بیز طی چند سال اخیر، به دسته‌ای از محصولات پرطرفدار و محبوب بدل شده‌اند که تقریبا در تمام سطح کشور دارای نمایندگی هستند. یکی از شهرهای مهم که نمایندگی این محصولات را دارد، کرج است.در این مقاله تمامی اطلاعات مربوط به این نمایندگی، آدرس وبسایت، شماره تماس و… را در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ تا شما ساکنین گرامی کرج، بتوانید به راحتی نسبت به خرید از نمایندگی محصولات دکتر بیز در کرج اقدام نمایید.برای خرید محصولات دکتر بیز در کرج کافی است که با شماره تماس 09101935851 در ارتباط باشید.

The price list of Biz products

فروشگاه دکتر بیز در کرج در دو شعبه زیر فعالیت دارد:

ساعت کاری هر دو شعبه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و جمعه ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر می‌باشد.فروشگاه دکتر بیز در کرج، انواع محصولات سلامت محور این شرکت از جمله محصولات بهداشتی، غذایی، شوینده و آرایشی را عرضه می‌کند. این محصولات دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند و از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی تولید می‌شوند.فروشگاه دکتر بیز در کرج، دارای محیطی شیک و مدرن با فضایی آرام و دلنشین است. کارکنان این فروشگاه، با دانش و تجربه کافی، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتریان هستند.

محصولات بیز شاپ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

محصولات سلامت محور بیز شاپ شامل موارد زیر می‌شوند:

محصولات زیبایی و آرایشی بیز شاپ شامل موارد زیر می‌شوند:

محصولات بیز شاپ از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی تولید می‌شوند و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در دسترس عموم قرار دارند.قهوه دکتر بیز، یک نوشیدنی گرم و خوشمزه است که از ترکیب قهوه، قارچ گانودرما و جینسینگ تهیه می‌شود. این قهوه، خواص و فواید متعددی برای سلامتی دارد و به همین دلیل، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

مواد تشکیل دهنده قهوه دکتر بیز

مواد تشکیل دهنده قهوه دکتر بیز عبارتند از:

خواص و فواید قهوه دکتر بیز

قهوه دکتر بیز، خواص و فواید متعددی برای سلامتی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طریقه مصرف قهوه دکتر بیز

قهوه دکتر بیز، به راحتی قابل تهیه است. برای تهیه این قهوه، کافی است یک ساشه قهوه را در یک فنجان آب جوش حل کنید و نوش جان کنید.

نکات مهم در مصرف قهوه دکتر بیز

قیمت قهوه دکتر بیز

قیمت قهوه دکتر بیز، بسته به نوع و مقدار آن، متفاوت است. به طور کلی، قیمت این قهوه، در مقایسه با سایر قهوه‌های موجود در بازار، مناسب‌تر است.

خروج از نسخه موبایل