لیگ برتر فوتبال/ استقلال به دنبال شکستن طلسم نساجی/ پرسپولیس صدر را پس نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز برگزار می شود و تیم های مدعی قهرمانی برای کسب جایگاه بهتر به مصاف حریفان خود می روند. پس از پایان بازی های این هفته، مسابقات برای بازی های تدارکاتی تیم ملی در فیفا تعطیل خواهد بود.

تراکتور تبریز- نفت آبادان صناعت

سرخ پوشان تبریزی یک هفته پیش اولین پیروزی این فصل را کسب کردند تا در دور نهم با 5 امتیاز به پیروزی برسند. قربان بردیف باید تراکتور را در جمع مدعیان پیروزی در این بازی خانگی قرار دهد. مقابل صنعت نفت آبادان با 4 امتیاز در رده چهارم ایستاده و وضعیت جالبی ندارد. اولین تجربه رضا پرکاس سرمربی در لیگ برتر تا اینجای کار برای صنعت نفت جالب نبوده و قطعا در بازی امروز هدف نفتی ها بیرون ماندن از بازی تا خروج از بحران است.

سپاهان – آلومینیوم اراک

زردپوشان اصفهان در سه بازی اخیر پیروز نشده اند و با 8 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. اتفاقی نبود که شاگردانش در دو فصل ابتدایی منتظر پیروزی بودند و باید انتظار عملکرد متفاوتی از سپاهان داشته باشند. آلومینیوم با 4 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و اگر خود به خود نیاید بیشتر در خطر سقوط است. سیدمهدی رحمتی باید مهارت های مربیگری خود را نشان دهد تا نماینده عراق از بحران خارج شود.

Peikan تهران – گل‌غهر Sirjan

این دیدار برای هر دو تیم به دلیل حضور در کورس قهرمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیکان با 8 امتیاز در رده هفتم و گلگهر با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارند. این در مقایسه با تیم 6 امتیازی است و تیم برنده جایگاه مناسب تری در جدول خواهد داشت. مجتبی حسینی پس از کسب امتیاز از استقلالی ها، قرار است مقابل تیم موفق امیر قلعه نوعی نتیجه مطلوب را کسب کند.

استقلال – پارچه مازندران

مدافع عنوان قهرمانی در دو هفته اخیر به تساوی نرسیده و با 8 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. هفته قبل مقابل پیکان، آنها پیروز نشدند و برخی از هواداران شعار “متاسفم” سر دادند تا اینکه ریکاردو ساپینتو گفت تیمش نمی تواند از کورس قهرمانی دور بماند. مدیران استقلال معتقدند اشتباهات داوری باعث شده وضعیت بهتری نداشته باشند و همین موضوع دیدار امروز داوران را دشوارتر می کند. تیمی که هفته گذشته اولین پیروزی خود در این فصل را با 6 امتیاز در رده هشتم کسب کرد و می خواهد یک بار دیگر استقلال را شکست دهد. آنها در فصل قبل در چارچوب لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال ناکام ماندند و این بار نوبت به حمید مطهری رسید تا به عنوان سرمربی مردان استقلال امتیاز کسب کند.

خانم کرمان – زوب‌آهن اصفهان

نماینده کرمان با 4 امتیاز در رده سیزدهم و فرزاد حسین خانی تلاش می کنند شاگردانش را از خانه بیرون کنند. مقابل مهدی تارتار که تیمش در این فصل پنج تساوی داشته و با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد، او به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه است.

ملوان بندرانزلی- فولاد خوزستان

قوى سبيد انزلي با 2 امتياز در انتهاي جدول شرايط جالبي ندارد. اگر مازیار زارع نتواند تیمش را از مسیر ناکامی خارج کند به زودی اخراج می شود و ملوان نیز بازی های سخت تری برای فرار از سقوط خواهد داشت. جواد نکونام که مخالف حضور او در تیم ملی بود و دستیار کارلوس کی روش با 9 امتیاز فولاد خوزستان را در رده سوم قرار ندادند و سعی می کنند با برتری خارج از خانه سرخپوشان خوزستانی را در بالای جدول نگه دارند.

نفت مسجد سليمان – تخت جمشيد

رضا مهاجری موفق شد با نماینده مسجد سلیمان 8 امتیازی شود تا این تیم در رده پنجم جدول قرار گیرد. نفت در خانه به دنبل است تا از في فوتا استرام برتر ليج حام است تعريف در برتر ليغة در برتر ليغة در برتر ليغة و كرد همت خود را كرد كرد تا بازي بزن در آن سفل. پرسپولیس با 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و می خواهد در یک بازی خارج از خانه دیگر پیروز شود. یحیی گل محمدی تیم خوبی دارد و با آمادگی خوبی که بازیکنانش در بازی های اخیر به نمایش گذاشته اند، بدون شک دست برنده در خانه نفت است.

خانم رفسنجان – هوادار تهران

هر دو تیم 5 امتیازی هستند با این تفاوت که میس در این فصل هنوز پیروزی یا شکستی را تجربه نکرده و تنها به یک تساوی بسنده کرده است اما هواداران دو شکست داشته اند و با توجه به یک پیروزی که به دست آورده اند و به دلیل دو تساوی در این فصل به 5 امتیاز رسید. محمد ربیعی باید آمادگی بهتری برای برد در خانه داشته باشد و همچنین سعی می کند ساکت باشد و بیرون از خانه بازنده نباشد. دیدار تیم های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی نیاز به برد دارد تا لیگ برتر جذابیت بیشتری داشته باشد.

برنامه بازی ها و اسامی داوران هفته ششم به شرح زیر است:

شنبه 19 شهریور 1401

تراکتور – صنعت نفت آبادان در 17
داوران: پیام هیدری، محمدجواد مدادگ، فرهاد فرهادپور، فرهاد امینی
استاد راهنما: اکبر بخشی زاده

pekan – گلگهر سیرجان ساعت 17:30
داوران: حسين زياري، مهدي سيفي، دانيال شود، مهرداد خوسروي
سرپرست: محسن گرممانی

سپاهان – آلومینیوم اراک ساعت 17:30
داوران: سعاد وفافیشه، امیررضا عاشور مهانی، احد سلتانی، عباس راکی.
استاد راهنما: هادیر شکور

استقلال – نساجی مازندران ساعت 17:30
داوران: یاسر همرنگ، محمد عطایی، علی اکبر نوری، سعید رحیمی مقدم
استاد راهنما: رضا سخندان

خانم کرمان – زوب‌آهن اصفهان ساعت 19
داوران: حميد حج ملك، اسكار محمدي، يسمعيل احمدي، سيدحسين حسيني
ناظر: ابوتاليب تاحيريان

ملوان بانکدارانزلی – فولاد خوزستان ساعت 19
داوران: امیر سامان سلطانی، ایوب غلام زاده، رحیم حاجیلو، محمدحسین ترابیان
استاد راهنما: حسین نجاتی

خانم رفسنجان – طرفداران تهران در 20
داوران: ایمان کهیش، سیدمحمد هاشمی نسب، حامد صفایی، احمد محمدی
استاد راهنما: اسماعیل سفیری

نفت مسجد سليمان – پرسپوليس ساعت 20
داوران: سيدرضا محدوي، حميدرضا عفشون، عليرضا مرادي، امير ايار
استاد راهنما: بهرام مهرپیما

انتهای پیام/4048/

خروج از نسخه موبایل