لیگ برتر فوتبال| اوج‌گیری دوباره استقلال به شرط آتش زدن نفت/ قلعه‌نویی با شکست سایپا در ساحل آرامش

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری آنا ، هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 3 بعدازظهر با 3 مسابقه همزمان آغاز می شود و در مهمترین بازی استقلال ، پیشرو در مسجدسلیمان به مصاف نفت می رود.

سایپا – گل گهر سیرجان

این سازنده وسایل نقلیه هفته گذشته با وجود داشتن ضعیف ترین خط حمله در لیگ برتر و به لطف عملکرد دفاعی نسبتاً خوب ، کار خوبی انجام داد و استقلال را شکست داد تا به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند. ابراهیم صادقی ، دانش آموز ، اگر موفق شود تیم امیر قلعه نویی را شکست دهد ، با امیدهای بیشتری به رقابت ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر ، سیرجان گل گهر در هفته های اخیر روند نزولی داشته و به جای حضور در جایگاه قهرمانی ، با معوقات بازی در جایگاه دهم قرار دارد. مالک خط حمله سوم برتر لیگ به دلیل ضعف سازمان دفاعی در میانه جدول است و برای اینکه بیش از این موقعیت را از دست ندهد ، باید سایپا را شکست دهد. پیروزی در ورزشگاه دستگردی بار دیگر شاگردان قلعه نویی را در نیمه برتر جدول رده بندی قرار خواهد داد و پیروزی در فینال تیم را امیدوارتر می کند.

روغن مسجد سلیمان – استقلال

هفته گذشته استقلال مقابل سایپا لنگر انداخت و با شکست تلخی موقعیت خود در راس را تهدید کرد و این هفته اگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پیروز نشود قطعاً در وهله اول شکست خواهد خورد. غیبت شیخ دیاباته و محمد حسین مرادمند کار محمود فکری را که متهم است تیمش خوب بازی نمی کند بیش از هر زمان دیگری سخت خواهد کرد و سرمربی آبی ها سعی در پیروزی در این دیدار مهم دارد.

حریف آبی های تهرانی تیم خوب نفت مسجدسلیمان است که توانست سپاهان را شکست دهد و از پرسپولیس امتیاز بگیرد. شاگرد سید مجتبی حسینی که با 16 امتیاز در رده ششم قرار داشت ، به دنبال پیروزی مقابل استقلال بود تا شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کند. برتری نسبت به استقلال در نظر گرفته شده است که در یک مسابقه 6 امتیازی سه امتیاز کسب کرده و نفت را به یکی از مدعیان لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.

منسوجات مازندران – فولاد

دو تیمی که در ابتدای فصل تمایل به ادعای سقوط ندارند در چنین شرایطی قرار دارند. نساجی 9 و زوبانا 8 امتیاز دارند و تفاوت دو تیم از پیروزی و شکست آنها است. نماینده مازندران دو پیروزی در کارنامه خود داشت ، اما ذوبانا هرگز پیروزی را احساس نکرد. از طرف دیگر ، ترک های نساجی به مراتب بیشتر از نمایندگان اصفهان است.

هفته گذشته مجید جلالی اولین تجربه نساجی خود را مقابل شهر خودرو تجربه کرد و رحمان رضایی که تیمش در منطقه داوری آسیب زیادی دید ، در این فصل به هشتمین رای مقابل مسجد نفت سلیمان رسید. ممکن است برنده این رقابت ها وضعیت بهتری نسبت به چهاردهم نداشته باشد اما امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده می شود.

انتهای پیام / 4048 /

خروج از نسخه موبایل