ماجرای توپی که از تور دروازه گذشت اما گل نشد!

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: شکستن تور دروازه باعث شد داور گل سالم این تیم را مقابل تیم فوتبال رودان رد کند.

یاری درباره رد گل نسترن مقیمی توسط داور در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان و مقابل هیئت فوتبال رودان به اخبار ورزشی گفت: “کمتر از دو دقیقه قبل از بازی با قدرت بازی کردیم که نسترن مقیمی گل زیبایی به ثمر رساند ، اما متأسفانه تیم داور آن را ندید. تور پاره شد و داور قبل از مسابقه آن را بررسی نکرد ، بنابراین وقتی توپ به تور رفت ، توپ در پشت قسمت پاره شده شبکه باقی ماند. ما یک فیلم از مسابقه به هیئت منصفه. البته نتایج چهار بر صفر یا پنج بر صفر برای ما تفاوتی ندارد ، اما اگر به دنبال آگاهی از حقوق خود باشیم زیرا مقیمی در مقام دوم به عنوان گلزن لیگ در جایگاه دوم قرار دارد و ما می خواهیم اهداف سالم او را داشته باشیم قابل قبول باشد. امیدوارم کوبل در آینده بیشتر مراقب باشد

سرمربی سایپا به پیروزی 4-0 تیمش مقابل تیم فوتبال رودان در هفته دهم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: “وضعیت تیم در نیم فصل دوم بهتر شده است ، چندین تیم بازیکنان جدیدی جذب کرده و موارد لازم را کسب کرده اند. تجربه. “، به دلیل گذشت چندین هفته از مسابقات ، آنها هماهنگی بهتری را به دست آورده اند. رودان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرد ، تیم خوبی است و تنها شکست بد او در نیم فصل مقابل تیم ما بود. پس از شکست ، که ممکن است به دلیل خستگی جاده ای باشد ، تیم کرمان ، شهروند ساری و شیراز شکست خوردند و یک گل برابر نامینو از دست دادند. من فکر می کنم این یکی از بهترین تیم های لیگ است و بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: در رده های بالاتر قرار داریم. خوشبختانه بعد از چند هفته بازیکنان مصدوم ما برگشتند و اکنون ما مصدوم نیستیم. در حال حاضر تیم در شرایط خوبی قرار دارد ، ما سه هفته دیگر فرصت داریم بازی کنیم و سپس برای مرحله دوم آماده می شویم.

یاری درباره برگزاری مرحله دوم این مسابقات گفت: مرحله دوم به صورت دوره ای برگزار می شود. من امیدوارم که این یک مرحله پلی آف باشد زیرا این مسابقه مدت زیادی طول خواهد کشید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل را از اینجا بارگیری کنید: video / mp4

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل