ممنوعیت جذب بازیکن خارجی باید برای تمام تیم‌ها باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایمان آلمی به آنلاین درباره برنامه ممنوعیت استخدام مربیان و بازیکنان خارجی در تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: “این قانون جدیدی است که فقط در ایران وجود دارد ، اما اگر هر دو تیم نتوانند بازیکنان یا مربیان خارجی را جذب کنند.” این باید برای همه سربازان اعمال شود ، نه فقط استقلال و پرسپولیس.

وی افزود: در دنیای حرفه ای همه تیم ها از بازیکنان با کیفیت استفاده می کنند تا به موقعیتی برسند که هوادارانشان از نتیجه تیم راضی باشند. بحث درمورد همه تیم ها در سراسر جهان وجود دارد. با حامیان مالی حق پخش بازیکنان خوب خارجی را دارند اما متأسفانه برخی کارگزاران در این پرونده وارد ایران شده و فوتبال ایران را خرد کرده اند ، این آقایان که خود را به عنوان عامل رسمی معرفی کرده اند ، بازیکنانی با کیفیت پایین آورده اند و باعث شده برخی از تیم ها ، به ویژه استقلال و پرسپولیس ، از حضور خود و بدهی زیادی برخوردار شوند. آنها در دست آنها هستند ، بنابراین بهتر است که ورزشکاران با قرار وثیقه وارد شوند. مربیان و بازیکنان خارجی باید دست دلالان را قطع کرده و ورود بازیکنان غیر بومی را تحت نظر داشته باشند. به محض اینکه رها شدند و بدهی عظیمی را به استوست دادند اقلال و پرسپولیس.

عالمی در مورد اعتراف یکی از داورانی که سال گذشته شرایط سختی را برای استقلال ایجاد کرده بود ، گفت: “آبی پوشان سالها است که داوران رنج زیادی را متحمل شده اند ، اما اکنون اعترافات دیگر درد را تسکین نمی دهد.” یک گل واقعا سالم از بین نرفت ، شاید با همین پیروزی ، استقلال توانست فصل گذشته لیگ را بدست آورد ، اما یک اشتباه بزرگ تیم را مجبور کرد که از این عنوان فاصله بگیرد و آن را به حریفان خود واگذار کند.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر لیگ باید از داوران باتجربه تری برای بازی استفاده کنیم در حالی که ما نیز باید خودمان را به روز کنیم و از کمک داوران ویدیویی استفاده کنیم تا مشکلات و خطاهای داوران روز به روز کاهش یابد.

سرانجام جانباز باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لیگ نوزدهم از اواخر خرداد ماه بدون تماشاگر ادامه خواهد یافت ، اظهار داشت: امیدوارم مسئولان فوتبال ملی و وزارت بهداشت به یک نتیجه کامل برسند که هیچ بازیکن و مسوولیتی نباشند. مدیران این ورزشگاه نمی توانند به کرونا ویروس آلوده شوند.در حالی که ممکن است کمی آماده شود تا یک ماه تیم را آماده کنیم و بازی بدون تماشاچ جالب نخواهد بود ، باید امیدوار باشیم که هیچ کس به ویروس آلوده نشود ، بنابراین خدای ناکرده ، زندگی هیچ کس در معرض خطر نیست.

خروج از نسخه موبایل