موافقت باشگاه استقلال با جدایی مجیدی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت استقلال، در پی درخواست جدایی فرهاد مجیدی از سرمربی تیم فوتبال استقلال، صبح امروز جلسه هیأت مدیره این باشگاه برگزار شد که پس از بحث و بررسی نکات زیر اعلام می شود:

— در این جلسه آقای مجیدی علاوه بر این که به باشگاه بزرگ استقلال و هواداران عزیز، مربیگری در امارات باز خواهد شد برای آینده حرفه‌ای عنوان کردند و همان طور که در بیانیه خود تاکید کردند خواستار خواستار تصمیم باشگاه برای ورود به آن بودند. این یک آشفتگی جدید است. پشت در، درب در بسته بود و در پشت در، در بسته بود.

۲- باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ایمان به مجیدهای فرهاد به عنوان یک جوان و موفق ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، مسیر بلندمدت را برای موفقیت ترسیم کرد که قهرمانی در لیگ برتر بزرگی برای درستی این مسیر بود. با وجود بسیار زیاد باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون آنها مایل به تجربیات حرفه ای خود هستند و باشگاهی از آنجا که مجیدی را سرمایه و بزرگ آینده او را متعلق به استقلال می‌داند با نظر و تصمیم اعضای محترم هیأت مدیره ضمن تشکر. و قربانی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

۳- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت از همه جانبه هواداران عزیز و گرانقدر خود به مسیر پیش‌رو با قدرت برای فصل آینده ادامه خواهد داد و به همین منظور برای از دست دادن زمان نقل و انتقالات و آماده سازی تیم، هیأت مدیره پس از بحث و تبادل نظر. نترس که ارباب کار از دست استاد گرفته شود و شمشیر در میان حجاب تیز شود و بداند که از عهده آن برنمی آید.

خروج از نسخه موبایل