میزبانی از مسابقات بین‌المللی برای ایران سخت نیست/ بازی‌های نوروزگاه یک استارت خوب برای دختران‌مان است

نیلوفر اردلان: میزبانی از مسابقات بین‌المللی برای ایران سخت نیست/ بازی‌های نوروزگاه یک استارت خوب برای دختران‌مان است

مربی فوتسال گفت: میزبانی از مسابقات بین‌المللی برای کشورمان سخت نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛نخستین دوره مسابقات نوروزگاه ویژه بانوان و در راستای معرفی سنت نوروز به‌ عنوان یک رویداد فرهنگی اسفندماه سال جاری و در قالب 9 رشته ورزشی  کبدی، جودو، سوارکاری، دوومیدانی، وزنه برداری، کاراته، فوتسال، شمشیربازی و چوگان با حضور 378 ورزشکار خارجی و 192 ورزشکار ایرانی و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

نیلوفر اردلان، مربی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار ورزشی در خصوص برگزاری این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: برگزاری این رویداد ورزشی یک استارت خوب برای دختران ورزشکار ما است. واقعا نیاز به برگزاری این مسابقات داریم تا بازیکن‌ها و تیم‌ها در کوران رقابت‌ها قرار داشته باشند و فدراسیون‌ها نیز مجاب شوند که اردوهای ملی‌ را برگزار کنند.

وی افزود: البته فکر میکنم حدود 20 سال پیش ما میزبانی از بازی‌های کشورهای اسلامی را به عهده داشتیم که خیلی وسیع‌تر از این مسابقات بود اما در مجموع این رویداد ورزشی را می‌توانیم یک شروع دوباره در نظر بگیریم.

نیلوفر اردلان عنوان کرد: در رشته فوتسال تیم‌های بیشتری قرار بود شرکت کنند اما در نهایت فقط حضور تیم‌های روسیه و تایلند قطعی شده است. از ایران هم مسئولین تشخیص دادند دو تیم در این بازی‌ها داشته باشند که یک تیم ملی بزرگسالان و یک تیم دیگر که در واقع همان تیم زیر 23 سال‌مان به مصاف رقبا بروند. البته که همه ما یکی هستیم و فرقی ندارد که بازیکن‌ها در کدام تیم بازی کنند و همه برای موفقیت ایران تلاش می‌کنیم. تایلند و روسیه هم تیم خوبی هستند که قطعا بازی با این دو تیم می‌تواند یک محک خوب برای ما باشد.

اردلان در پایان با بیان اینکه این میزبانی یک امتیاز خوب برای ماست، گفت: ایران کشور بزرگی است و تمدن 2500 ساله دارد. میزبانی از مسابقات برای ما سخت نیست و فقط همت می‌خواهد. همین برج میلاد را ما می‌توانیم به یک جای فرهنگی تبدیل کنیم و یا با تعویض کفپوش استادیوم آزادی واقعا به خوبی میزبان خیلی از مسابقات باشیم و به AFC و FIFA نشان دهیم که به خوبی از این پتانسیل برخوردار هستیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل