می‌ترسم نرسیدن پول به باشگاه نفت آبادان بدآموزی داشته باشد

اخبار ورزشی/ خوزستان قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه تاکنون پرداختی ما به بازیکنان صفر مطلق است، گفت: از این موضوع می ترسم زیرا هر جریانی در فوتبال ما می تواند روی همه عوامل تاثیر منفی بگذارد و ممکن است یادگیری ضعیفی داشته باشد.

مسعود رضاییان در گفت وگو با اخبار ورزشی، اظهار کرد: باید پول به باشگاه تزریق شود و این پول همچنان ادامه دارد. البته این تلاش جدی‌تر و امیدوارکننده‌تر از همیشه است و همه دست به دست هم داده‌اند و شاید این همدلی و اینکه همه تأثیرگذاران در تعدیل مبلغ واریزی به باشگاه تعدیل شده‌اند، این‌گونه نباشد. یک هفته پیش.

او گفت: «به هر حال دریافت پول زمان می‌برد، اما زمانی که احساس کنیم مقاومت جدی برای تزریق پول وجود ندارد، مایه رضایت است. در هر صورت بهره وری یعنی یک بازیکن خوشحال و وقتی بازیکنی راضی نیست قطعا نمی تواند تمام تلاشش را بکند اما حالا بازیکنان نفت حتی اگر پول را هم نبینند با چیزی که دارند روحیه بهتری دارند. آنها دارند. شنیده و چه اتفاقی افتاده است.

معاون باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تاکنون پرداختی ما به بازیکنان صفر است و 14 هفته است و نمی توانیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. این اتفاق عجیبی است و ممکن است در بین باشگاه ها اتفاق بیفتد که اگر به بازیکنان پول ندهیم، بروند مثل صنعت نفت بازی کنند. من از این می ترسم زیرا هر جریانی در فوتبال ما می تواند بر همه عوامل تأثیر منفی بگذارد و ممکن است تأثیر منفی بگذارد. فوتبال یک حرفه نیست و پول باید به موقع برسد.

وی گفت: برخی انتظار دارند هر بار که پول واریز می شود وضعیت بهتری را در تیم ببینند در حالی که تجربه نشان داده است که این پول انگیزه ای به بازیکن نمی دهد چون پولی را که مدت ها قبل باید می گرفت دریافت کرده است.

رضاییان گفت: اگر الان این مشکل نفت آبادان حل شود برای سال آینده و سال های بعد چه خواهند کرد؟ این کار سختی است و کاری که انجام می شود مقطعی است و ایده ها باید فوری باشد و باشگاه های نفتی منابع پایدار داشته باشند.

پیام به پایان رسید

خروج از نسخه موبایل