نخستین برد نمایندگان بسکتبال ایران در غرب آسیا/ برتری گرگانی‌ها مقابل الکرامه

به گزارش شفاف، در هفته دوم رقابت های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، امروز (18 اسفندماه) تیم شهرداری گرگان در سالن آزادی تهران میزبان افتخار آفرین سوریه بود که با برتری به پیروزی رسید. نتیجه 83 – 78.

ترکیب شهرداری گرگان:

محمد جمشیدی، بهنام لاخرایی، سالار منجی، پری پتی و آنتاناس اودراس

سنتز عزت سوریه:

عبدل عليم، عمر شيخ علي، يشاك عبيد، زيكريا الحسين و نمانجا بسويف.

* نیم سال: ۴۴ – ۳۹ شهرداری گرگان

هر دو تیم در این بازی شروع خوبی داشتند و تا پایان کوارتر دوم با تساوی پیش افتادند اما در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که با ضربات پریپتی و جمشیدی اختلاف 5 امتیازی ایجاد کرد تا برنده شود. به رختکن رفت

کوارتر اول این دیدار 22 بر 22 مساوی بود اما کوارتر دوم با برتری 22 بر 17 شهرداری گرگان به پایان رسید تا شاگردان حاتمی به پیروزی برسند.

* نیمه دوم: ۸۳ – ۷۸ شهرداری گرگان

با شروع مجدد بازی در این نیمه، نماینده سوریه عملکرد بهتری داشت و توانست با درخشش «عبدالعلیم» در امتیاز 49 – 47 اختلاف را به دو امتیاز برساند و فینالیست ها را درخواست تایم اوت کند. در آینده اما تا 58-52 هم این شهرداری بود که بازی را در دست گرفت. این بازی تقریبا ادامه داشت تا اینکه نماینده ایران 83 – 78 برنده بازی شد.

کوارتر سوم این دیدار با نتیجه 14 بر 13 به سود شهرداری به پایان رسید تا با وجود شکست 25 بر 26 در کوارتر چهارم، اولین پیروزی نمایندگان ایران در این رقابت ها به دست آمد.

فردا (بنج‌شنبه) 8 دی 1401 در ادامه این رقابت‌ها تیم ذوبآهن اصفهان، نماینده دیگر ایران از ساعت 16:30 در سالن آزادی روبروی اتحادیه اهلی دیگر نماینده سوریه می‌آید.

خروج از نسخه موبایل