نساجی با شیب ملایم به صدر جدول نزدیک می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید مطهری شامگاه پنجشنبه پس از دومین پیروزی تیم بانوان مازندران مقابل تیمش خوزستانی افزود: از روزی که به تیم بانوان آمدم گفتم باید قوانین فوتبال را بدانیم و واقع بین باش.”

وی با بیان اینکه در تیم نساجی اندازه تیم خود را می دانیم و بازیکنان این تیم پتانسیل بالاتر بودن را دارند، گفت: نباید با شیب ملایم بالا برویم و در این راه نباید به تیم فشار بیاوریم. کودکان و چنین انتظاراتی دارند.

انتظارات از تیم نساجی باید معقول باشد

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه سعی می کنیم هر روز یک بازی خوب و قابل احترام ارائه دهیم، تصریح کرد: مهمترین مسئله در رسیدن به این هدف این است که بچه ها باید ذهن برنده داشته باشند هر چند کمی طول بکشد. زمان، اما بچه ها آماده هستند روزكردن آنها هم همین طور فکر می کنند.

متحری رمضا داد: با وجود عملکرد و روند تغییر کرد روش اختبرهای، بید از بازیکنان تیم منطقی هستند.

وی افزود: من آدم آرمانی هستم و به خاطر این موضوع به بچه ها گفتم ام چه کسی باید ذهن برنده داشته باشد چون من می خواهم اول فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه کنم و این کار را انجام می دهیم و حالا همه به تار و پود ایمان می آورند.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت که تیمش هنوز نواقصی دارد که باید برطرف شود تا تیم بهتر شود. و، با این عنوان که این تیم یک تیم تاکتیکی است و می خواهیم مدرن تر بازی کنیم و موقعیت مناسبی داشته باشیم E داشتن وجاي من خوشحالم وتلاش ما این روند را حفظ خواهیم کرد.

مطهری افزود: ما در آغاز فصل در رده دوازهم جدول بودیم و fortunately logical پیش می‌رویم و کست ما برایان است که در بازی در منتجا می شود.

او ادامه داد: دربین من در نیمه دوم به بازیکنان گفتم که سی و سه سال است که در فوتبال هستم و واقعاً معنای تیم بودن و یکپارچگی تیم را درک کردم.

وی افزود: این بهتر از بازیکن بودن در تیم نساجی از هزار تاکتیک و به همه بچه ها و مردم خوب مازندران به ویژه قائم شهری هاها تبریک میگم، تبریک میگم. ممکن است گویم.

به گزارش آنلاین، تیم بانوان مازندران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصربنجشنبه با نتیجه 2 ترمز میهمان مدعی شکست تیم فولاد خوزستان شد. نساجی در بازی خانگی مقابل تیم فوتبال 3 امتیازی شد و 16 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.

خروج از نسخه موبایل