نکوداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم‌های ورزشی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم های ورزشی ایران ، سید مجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران روز پنجشنبه برگزار می شود ، 12 مارس در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ؛ راگا دید گفت: “این تاخیر یک ساله به دلیل کمبود مجوز و توزیع ویروس کرونا ، نمایش آثار و مراسم اهدای جوایز بود.”

وی اظهار داشت: نظرسنجی مردمی برای انتخاب بهترین مجریان ، روزنامه نگاران و برنامه های ورزشی تلویزیونی نیز با مشارکت بالای مخاطبان برگزار شد و برندگان در بخشهای مختلف مشخص شدند که در مراسم اختتامیه معرفی و قدردانی می شود. همچنین از برندگان جوایز جشنواره بین المللی ورزش میلان که در دو سال گذشته اهدا شده است ، در این مراسم تقدیر می شود.

به گفته علوی ، مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه ورزش سیما ، سایت جشنواره فیلم های ورزشی و مجموعه های “ورزش سه” و “حمایت از مخاطب” پخش می شود.

سرانجام وی گفت: “در این دوره ، یک عروسی مستقیم به یاد علی انصاریان که در یکی از قسمتهای اصلی جشنواره عضو هیئت داوران بود و احترام به جایگاه مادر که مشخصه وی است ، برگزار می شود. “همچنین یادآوری سه چهره برجسته سینما ، ورزش و رسانه مطابق با سالهای گذشته برگزار می شود و از آنها تقدیر می شود که جزئیات آنها به زودی اعلام می شود.

خروج از نسخه موبایل