هدفمندی یارانه‌ها، عامل اختصاص بودجه ۳۱۵ میلیاردی به ورزش

میلاد تومان منبع اطلاعاتی جدید از فروشگاه های سرمایه ایران است.

به گزارش اخبار ورزشی، در اجرای قانون هدفمند یارانه‌ها با هدف تحقق عدالت، کاهش فقر مطلق و توسعه بهداشت و سلامت مردم و همچنین معطوف کردن پرداخت یارانه به خانوارهای نیازمند، تمامی دریافت‌ها به حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز و پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه. دروازه های شهر خراب است.

مجلس اسلامی تحت عنوان جدول ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغی معادل ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه ویژه و اختصاصی را برای ۲۸ شورای فدراسیون ورزشی شامل تکواندو، تیروکمان، جانبازان و عواملان، جودو، دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کشتی، ورزش‌های دانش آموزی، هاکی، هندبال، ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، ورزش همگانی، ورزشهای رزمی، وزنه برداری، ووشو، تنیس خاکی، ورزشهای زورخانهای و کشتی پهلوانی، ژیمناستیک، فوتبال، نابینایان و کم بینایان، هنرهای رزمی و کونگ فو، والیبال، بسکتبال، شنا، ماشین، موتور ماشین و پارک ماشین در وسط ناکجاآباد.

تقسیم بودجه بین رشته‌ها توسط کمیسیون فرهنگی مجلس و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و همه اعتبارات مدنظر برای ورزش کشور نیست، بلکه بودجه ورزش به‌صورت شخصی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

راستی:

مهریه به «ریشه»

“جلسات” به بهشت ​​بروید و از خودتان لذت ببرید!

باید در سال‌های گذشته از بودجه سالانه ورزش کشور از محل قانون بودجه جدا شود، بودجه‌های سازمان‌های ورزشی به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص یافته باشد که این مبلغ به صورت کلی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد و در نهایت این وزارتخانه باشد. آیا می خواهید در کاربرد موارد زیر تخصص داشته باشید؟ این فرآیندی است که با استفاده از آن می توان این محصولات را در دسترس قرار داد و آنها را منحصر به فرد کرد.

در خانه مادر بنی اسرائیل تعداد بنی اسرائیل. با توجه به تعیین نامتوازن 315 میلیارد تومان اختصاص یافته به برخی از فدراسیون‌ها، روسای برخی از فدراسیون‌ها نسبت به این مسئله اعتراض کرده و اعتراضی خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده و باید منتظر بماند و نسبت به این اعتراض عمومی روسیه فدراسیون‌ها واکنش نشان دهد. هدف از زندگی چیست و چگونه ممکن است که صحت کلمات شریعت را بدانید؟

تصمیم‌های تصویب شده در مورد مجوز مجلس شورای اسلامی تحت عنوان ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ مطرح شد و برخی از این مجوزهای اختصاصی را به برخی از روسای فدراسیون‌ها نوشته‌اند در حالی که اینگونه نیست و معتبر است که بر اساس جدول ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ تنظیم شده است. از محل هدفمندکردن یارانه‌ها است و به بخش‌های مختلفی از ویژگی‌های پیدا می‌کند، اما به نظر می‌رسد در نوع و نحوه استفاده از این اعتبارات لابی‌های می‌شود و برخی از فدراسیون‌ها هم بی کلاه مانده‌اند که نیاز به ورود مجدد مجلس و جلوگیری از ادامه تنش‌ها در ورزش ایران است.

یک دقیقه صبر کن

خروج از نسخه موبایل